7c9878bfd101738ae865852ddfbe4036 Az UAZ-452-est az Uljanovszki Autógyár 1965-ben hívta életre. Van ennek platós változata is, amit UAZ–452D néven forgalmaztak. A Magyar Honvédségnél is rendszeresítették, főleg híradó, tűzszerész, utász és orvosi alakulatoknál. Strapapírósága és jó terepjáró képessége miatt csak lassan kopik ki a magyar utakról, gyakran használják a civil életben, például az önkéntes tűzoltók, erdészek, vadászok, szőlészeti-mezőgazdasági munkások vagy éppenséggel horgászok. 1004 Motorja a Volga-menti Motorgyár által gyártott ZMZ–451 E típusú soros, négyhengeres benzinmotor, amely a GAZ–21 Volga személygépkocsiban használt erőforrás módosított változata.

  • Lökettérfogat: 2445 cm³
  • Legnagyobb teljesítmény: 70 LE (4000/min)
  • Erőátvitel: 4+1 fokozatú, tolókerekes sebességváltó, a III. és a IV. fokozat szinkronizált, egytárcsás, száraz tengelykapcsoló, kétfokozatú, mechanikus osztómű, kapcsolható összkerékhajtással.
  • Felépítés: U keresztmetszetű, sajtolt acélidomokból hegesztett létraváz, kétszemélyes vezetőtér. Elöl és hátul félelliptikus laprugók hidraulikus lengéscsillapítóval
  • Méretek, tömeg: Hosszúság 4360 mm, szélesség 1940 mm, magasság 2090 mm, tengelytáv 2300 mm, hasmagasság 220 mm, saját tömeg 1720 kg, rakodótér 2730×1820×1320 mm, terepszög elöl 36°, hátul 30°, lejtőmászó képesség 30°, gázlóképesség 0,7 m, az üzemanyagtartály térfogata 56+30 liter
  • Menetteljesítmények: Legnagyobb sebesség 90 km/óra, hatótávolság 570 km, átlagos tüzelőanyag-fogyasztás 14,5 l/100 km.

2007-05-31-14h09m13 2038_7 73448_602430_784x523 abvbaj5fq5wie8woqy7v d8d2ce4s-960 fyi35d0aykfnbo5nyu0y tuning-uaz-3162-27-03 uaz_tuning_car_machinery_1024x768_hd-wallpaper-376954 uaz-buhanka-provodnik uaz-buhanka-tuning-super-1-1024x692 uaz-loaf-of-tuning-for-off-road yp4ahk2ixmf2votjxlzwForrás