A Hungary Custom Cars Facebook oldalán bukkantunk a gépre, amit nem hagyhattunk szó, illetve bemutató bejegyzés nélkül. 1930017_1715580168657203_6802668026058098453_n A LADA 2104-3 azért különleges, mert a teljesítményt nem kézenfekvő, idegen motor beépítésével értel el, hanem az alapokat végletekig húzva. Az 1.9-es, Somogyi Lajos által 2011-ben épített blokk egyedi vezérműtengelyt, JE Pistons kovácsolt dugókat és H hajtókarokat, Szolnoki féle (Pegasus) 4-1 VFTS leömlős, rozsdamentes, 70-es kipufogó rendszert, és két Weber 45 karburátort kapott, a részletes adatlap ezen a linken érhető el. https://www.youtube.com/watch?v=m334hRPr-2k A vad kombi 402 méteres ideje 13,9 másodperc, és ezzel visszatérünk az első mondathoz. A BMW E60 M5 jó gumikkal 12,3-12,5 másodperces időt is tud, ráadásul a rajtprogramra bízva szinte biztos a lehető legjobb elrugaszkodás. Tehát a videó csalóka, de ahogy azt a Halálos Iramból is tudjuk, „Mindegy, hogy egy centivel nyersz, vagy egy mérfölddel. Ha nyersz, nyersz.”