Akik szedtek már szét laptopakkumulátort, tudják, hogy azok többségükben a kereskedelemben szabadon kapható, 18 mm átmérőjű, 650 mm hosszú (ezért 18650 néven ismert) cellákból állnak. Ugyanezt rebesgették a Tesla Model S gigantikus akkutelepével kapcsolatban is – a lényeg mindenesetre az, hogy a technológiával foglalkozó fejlesztők általában nem nagyban, hanem kicsiben gondolkodnak, mert a modularitás a hely- és tömegtakarékosság kulcsa. A modularitás persze ez esetben részleges, hiszen a felhasználó nem cserélheti egyesével a meghibásodott, kifáradt cellákat – de miért is nem? A Saturday Night Live műszakilag teljesen felkészületlen stábja kifejlesztette a ceruzaelemmel hajtott villanyautót. A Mercedes AA-osztály alapját egy C-osztály adja, az autóban négy elemtartó üregben összesen 9648 darab ceruzaelemet kell elhelyezni ahhoz, hogy a jármű elérhesse 84 km/óra végsebességét. A csomagtartó az ismertető szerint kellően tágas ahhoz, hogy tartalék elemeket vihessünk magunkkal. Az elemcseréhez a hordozható rádiós magnók hőskorából ismerős, az elemtartó mélyére bújtatott szalagot megrántva az összes elemet egyszerre kiemelhetjük a helyéről.
A fejlesztés egyetlen apró szépséghibája: ahogy a gyerekjátékok esetében, az elemek itt is külön kaphatók. Mind a 9648 darab.