Hanem arról, hogy ez volt a kilencvenes évek egyik legkívánatosabb japán sportautója, amit általában a fordulatszámmérő piros tartományában használtak a tulajdonosok, és amihez foghatót azóta sem tudott alkotni a Toyota. Úgy látszik, a rendszeres karbantartást meghálálja az autó, és így még a legendás aszfaltbetyárból is ki lehet hozni a megbízhatóságot, ami a Toyotákat jellemzi. A fotókon látható Toyota Supra 2JZ-GE I6 3.0 blokkja bizony még az a motor, amivel legurult a gyártószalagról az autó, a 230 lovas erőforrást a tulaj állítása szerint nem cserélték. Azóta pedig összeszedett nem kevesebb mint 837 ezer kilométert. A Tennessee államban élő Dale Thomas Suprája minden nap használatban van, semmi baja, rozsdamentes, állapota kifogástalan.
Ez a Toyota nem arról híres, hogy 830 ezer kilométert raknak bele
Azt azért nem gondoltuk volna, hogy a háromliteres sorhatos ennyit bír, hiszen a Suprák nem éppen a közel egymilliós futásteljesítményükről híresek.
2016.05.24. kedd 09:57