Látványos összehasonlító reklámvideóval demonstrálja a hagyományos és erős acél plató előnyét a könnyebb, de lágyabb, sérülékenyebb alumínium platóval szemben a Chevrolet. Íme, hogyan reagál az extrém, de azért hellyel-közzel életszerű kínzásra a Silverado 1500, illetve közvetlen vetélytársa, a Ford F150 rakfelülete:

Persze a Fordnál sem hülye mérnökök dolgoznak, nem véletlenül cserélték alura az acélt. Az alumínium plató előnye nyilvánvalóan a kisebb súlyban jelentkezik. Aki nem zúdít kőkockákat vagy dobál hegyes, nehéz tárgyakat a platójára, markáns fogyasztásbéli előnyt számolhat el, ha a Fordot választja.

Az amerikai márkaoldalak szerint a Ford F150 ötliteres V8-cal legnagyobb kabinnal, összkerékhajtással 4850 fontot nyom (2,2 tonna), míg a Chevrolet Silverado 1500 a maga 5,3 literes V8-asával szintén dupla kabinnal, 4×4-gyel 5486 font (2,49 tonna). A negyed tonnás súlyelőny természetesen a fogyasztásban is megmutatkozik, az amerikai szabvány szerint városban illetve országúton 16/22 mpg (18, illetve 13 liter száz kilométeren) a könnyebb Ford, 15/21 mpg (19 illetve 13,5 liter százon) a nehezebb Silverado fogyasztása.

De erről biztosan majd egy másik reklámban mesél a Chevrolet :-)