Épp a teljesítményméréshez készülődtek a srácok, amikor döbbenetes dolog történt a felpaprikázott Toyota motorterében. A netről rendelt Garrett GT4088-as turbó háza egyszerűen szétrobbant, amikor a töltőnyomás elérte az 1,7 bart.
Egyesek szerint olcsó utánzat volt, mások viszont azt állítják, hogy az építő hibázott. A GT4088-ast ugyanis a Garrett eredetileg a DAF dízelmotorokhoz készítette. A baj azért történt, mert ezt a modellt a legendás 2JZ benzinmotorhoz társították, amely sokkal magasabb hőmérsékletű kipufogógázt okád magából, mint egy gázolajos blokk. Erre a hőterhelésre nincs felkészítve a turbinaház, így történhetett a robbanás. Legalábbis egyes szakik szerint, akik azt is hozzáteszik, hogy egy kicsit többet kellett volna rászánni, és a GT4088R jelű turbót kellett volna beépíteni. Csak egy betű az eltérés, de sokat számít!