A tulaj jelezte, hogy egy hete ment át a műszakin az autó – egyedi üzembe helyezéssel, KPM vizsgán -, külföldről hozták be. Most, hogy így sikerült a papírokat elintézni, rendbe lehet rakni az autót.
Lehet hülyeség, de talán előtte kellett volna, nem?
Féktárcsa szétrohadva, a fékbetétek gyakorlatilag kiperegtek szétbontás után, arról nem is beszélve, hogy a féltengely gumiharang teteje máriásan ki van szakadva.
Hogy mi a félelmetes a sztoriban? Az, hogy mi van akkor, ha emberünk nem viszi el szerelőhöz az autót? Hiszen miután megkapta a jármű a hivatalos papírokat nem köteles rá, ezért találtak ki a műszaki vizsgát, ami szerint ez a foshalom tökéletesen alkalmas arra, hogy részt vegyen a forgalomban.
Belegondolni is rossz, hogy mennyi ilyen autó szaladgálhat a magyar utakon…
Nem, az autón nem volt külföldi műszaki sem, sőt olyan állapotban volt rozsdaügyileg, hogy ha egy 50 kilós cementes-zsákot beledobtunk volna, akkor kettéroppan az egész. És aki azt firtatta, hogy attól, hogy rozsdás a féktárcsa és a betétek, attól még lehet fékhatás, annak azt üzennénk, hogy az egyik oldalon nulla fékbetét volt. De szerencsére sikerült rendbe rakni a verdát, már üzembiztos, és tényleg átmenne egy igazi műszakin – Üdv, a szerelőműhelyből.