A film, a tévé, a reklám nem a valóság. Ezt az alapigazságot igyekszik minden normális szülő belesulykolni gyermeke fejébe, hogy aztán felnőttkorára ne váljék a kölökből megkeseredett, boldogtalan, mindig elvágyódó savanyújóska.
Az Audi reklámfilmje azonban szemét: amikor már meggyőznéd magad, hogy az egész csupán a fantázia (egyébként csodásan megkomponált, pontosan hozzád szóló) szüleménye, akkor bamm, arcul csap a valósággal… illetve a majdnem valósággal.
A film végén ugyanis felkínálják a lehetőséget, hogy béreld ki a házat, szőröstül-bőröstül, Audistól, 610 lóerőstül, 330 km/órás végsebességestül, 3,2 másodperces gyorsulásostul. A haverok az oviban hazudtak, a Mikulás igenis létezik.
Ezek után számít-e még az, amit az apró betűs részben írnak, nevezetesen, hogy a házhoz nem tartozik garázs, és a környezete sem így néz ki?