Azért vagyunk kevesek ezekhez az autókhoz, mert nagyon csekély az esély rá, hogy itthon találnak új gazdát (kicsi ország vagyunk, szerényebb igényekkel, kevés pénzzel), ezért a tulaj inkább úgy döntött, hogy feltölti a mobile.de-re, ahol több hal akadhat a hálóba.
Hiszen gondoljunk csak bele, hányan adnak itthon több mint kétmillió forintot egy Ladáért, vagy bő 13 milliót egy 31 éves Ferrariért? Nagyon kevesen, vagy éppen senki, és kivárni, mire az a néhány hal horogra akad, azt nem fogja senki, akinek van egy kis esze.
Győr – 86 ezer kilométerrel, a képek alapján patika állapotban, átszámítva 8,3 millió forintért utánozhatatlan életérzést, és 158 lóerőt kapunk
Tatabánya – A legendásan kényelmes DS, 116 lóerővel és 100 ezer kilométerrel a háta mögött, 9,2 millióért
Budapest – Ferrari kabrió átszámítva 13,2 millió forintért, háromliteres, 239 lóerős motorral
Szeged – A 75 lóerős OT-s Ezeröcsi 67 800 kilométert futott, ára valamivel több mint kétmillió forint
Pázmánd – Picit ültetett, ízlésesen tuningolt keletnémet kombi átszámolva 1,2 millióért
Hévíz – Az utolsó csavarig felújított, gyönyörű állapotban lévő T1-es, amivel a restaurálás után gyakorlatilag nem közlekedtek. Mintha most gurult volna ki a gyárból. A 23 ablakos Volkswagen T1 Samba manapság igen értékes veterán autónak számít, így nem csoda, hogy megkérik az árát, ami esetünkben 40 millió forint
Sárvár – A Wiesmann srácok 26 évvel ezelőtt indították el saját autómárkájukat a garázsból. Járműveik ritkák is, mint a fehér holló, de azért valahogy megélnek belőle. Az MF 3 váza alumínium, padlólemeze acél, karosszériája üvegszálas műanyag. A motortérben a BMW M3 3,2 literes sorhatosa dorombol, 343 lóerővel. Ennek a 2013-as példánynak az ára 52,4 millió forint