Jól sejtem alig van közöttünk olyan, akinek nincs saját anyázós útja. Egy szakasz ahol évről évre csak több a kátyú, ahol vígan él az autószerelő és gumis, mert törött féltengelyből, és szá lszakadt abroncsból minden héten akad munka.
A mi helyi nemezisünk a Tiszadob – Tiszalúc közötti szakasz, és hiába a világ vége után vannak ezek a települések két sarokkal, Tiszaújváros és Tokaj között itt a pontonhíd miatt jó lehetőség adódik átkelni a Tiszán. Forgalom ezért van bőséggel, ahogy kátyú is, sőt néhol már igazi kráter. Egye fene, tudjuk mi, hogy nagy gonddal költött adóforintjainkból nem jut mindenhova, magyarhoz illően tűrjük a helyzetet és zötyögünk tengelytörésig.
De az, hogy néha burleszkbe illően belejavítgatnak, és a 367 luk közül véletlenszerűen kiválasztott szerencsés kátyúkat betömik, inkább ront mint segít a helyzeten. Eddig nem is sejtettem, honnan tanulták az ec-pec kimehetsz módszert, de a következő videók rávezettek ezt a képzést minden bizonnyal oroszok vezették!
1. Az útburkolat javítása kurzus (120 óra), a javítóanyag tömörítése emberi erővel
2. Kavicsszóró rendszerek (80 óra), Munkavégzés rövid határidőre