Ha szuperautókról van szó, akkor a Bugatti megkerülhetetlen szereplője ennek a piacnak. Épp mostanában rukkoltak elő legújabb modelljükkel, a Chiron-nal, ami szintén a szédítő számokról szól. Motorja 8 literes, 16 hengeres, négy turbója van, teljesítménye 1500 lóerő, míg maximális nyomatéka 1600 Nm. Százra 2,5 másodperc alatt gyorsul. Ehhez mérten az árcédula is vastag ceruzával írott, az alapár 740 millió forint.
Ha szuperautókról van szó, akkor a Bugatti megkerülhetetlen szereplője ennek a piacnak. Épp mostanában rukkoltak elő legújabb modelljükkel, a Chiron-nal, ami szintén a szédítő számokról szól. Motorja 8 literes, 16 hengeres, négy turbója van, teljesítménye 1500 lóerő, míg maximális nyomatéka 1600 Nm. Százra 2,5 másodperc alatt gyorsul. Ehhez mérten az árcédula is vastag ceruzával írott, az alapár 740 millió forint.
Fotó megosztása:
Összeállításunk talán legstílusosabb darabja a Porsche 911 Targa by Singer. Réginek látszik, pedig friss és ropogós, egyedi rendelés alapján készítik kézzel. Az autó farában egy 4 literes lökettérfogatú hathengeres boxermotor kapott helyet, amihez 6 sebességes kéziváltót társítottak. Állítható futóművel és minden finomsággal közel 170 millió forintnak megfelelő összeget is kérhetnek érte.
Összeállításunk talán legstílusosabb darabja a Porsche 911 Targa by Singer. Réginek látszik, pedig friss és ropogós, egyedi rendelés alapján készítik kézzel. Az autó farában egy 4 literes lökettérfogatú hathengeres boxermotor kapott helyet, amihez 6 sebességes kéziváltót társítottak. Állítható futóművel és minden finomsággal közel 170 millió forintnak megfelelő összeget is kérhetnek érte.
Fotó megosztása:
A képen az első 1962-es Shelby Cobra látható, amit maga Caroll Shelby használt és különféle fényezésekkel hordta kiállításról kiállításra a kezdeti időkben. A könnyű sportkocsit szűk 5 másodperc alatt repítette 100 km/órás sebességre a 4,2 literes V8-as motor. Ára azonban igencsak borsos, közel 4 milliárd forinttal a legdrágább amerikai autó lett.
A képen az első 1962-es Shelby Cobra látható, amit maga Caroll Shelby használt és különféle fényezésekkel hordta kiállításról kiállításra a kezdeti időkben. A könnyű sportkocsit szűk 5 másodperc alatt repítette 100 km/órás sebességre a 4,2 literes V8-as motor. Ára azonban igencsak borsos, közel 4 milliárd forinttal a legdrágább amerikai autó lett.
Fotó megosztása:
600 millió forintnak megfelelő összeget kértek érte, de ettől csak vonzóbb lett a vevők számára a Lamborghini alapítójának 100. születésnapjára készült, Centenario Roadster névre keresztelt modell. Az autót 770 lóerős V12-es szívómotor hajtja és csupán 2,9 másodpercig tart elérni a 100 km/órát. A temérdek karbon elem mellett az autó egyik különlegessége az utastérben lévő kamera, amivel az utasok reakcióit is fel lehet venni - aztán feldobni a YouTube-ra.
600 millió forintnak megfelelő összeget kértek érte, de ettől csak vonzóbb lett a vevők számára a Lamborghini alapítójának 100. születésnapjára készült, Centenario Roadster névre keresztelt modell. Az autót 770 lóerős V12-es szívómotor hajtja és csupán 2,9 másodpercig tart elérni a 100 km/órát. A temérdek karbon elem mellett az autó egyik különlegessége az utastérben lévő kamera, amivel az utasok reakcióit is fel lehet venni - aztán feldobni a YouTube-ra.
Fotó megosztása:
A Ferrari csúcsmodelljének, a LaFerrari-nak zárt változatából már minden darab elkelt, de most érkezik a nyitott Aperta változata. Természetesen ebben is a 6,3 literes V12-es motor dolgozik majd a KERS rendszerrel együtt, így garantált a 3 másodperc alatti 100-as gyorsulás. A hibrid rendszer összteljesítménye közel ezer lóerő. Az autóhoz szénszálas keménytető és vászontető is jár a bő 600 millió forintos vételár ellenében, ami valószínűleg pillanatokon belül többszörösére duzzadhat.
A Ferrari csúcsmodelljének, a LaFerrari-nak zárt változatából már minden darab elkelt, de most érkezik a nyitott Aperta változata. Természetesen ebben is a 6,3 literes V12-es motor dolgozik majd a KERS rendszerrel együtt, így garantált a 3 másodperc alatti 100-as gyorsulás. A hibrid rendszer összteljesítménye közel ezer lóerő. Az autóhoz szénszálas keménytető és vászontető is jár a bő 600 millió forintos vételár ellenében, ami valószínűleg pillanatokon belül többszörösére duzzadhat.
Fotó megosztása:
Pár hete talált magának új gazdát hajmeresztő 11 milliárd forintnak megfelelő összegért ez az 1962-es évjáratú Ferrari 250 GTO. A típus egyébként is mindig a középpontban van, ha drága veteránokról van szó, ám a konkrét darab élettörténete is figyelemre méltó. Ez volt az első 250 GTO, amit versenykörülmények között tettek próbára. Egyik tulajdonosa, Bernard Stayman 2500-ért vásárolta és 5400 dollárért adta tovább az akkor éppen piros színű sportkocsit '69-ben.
Pár hete talált magának új gazdát hajmeresztő 11 milliárd forintnak megfelelő összegért ez az 1962-es évjáratú Ferrari 250 GTO. A típus egyébként is mindig a középpontban van, ha drága veteránokról van szó, ám a konkrét darab élettörténete is figyelemre méltó. Ez volt az első 250 GTO, amit versenykörülmények között tettek próbára. Egyik tulajdonosa, Bernard Stayman 2500-ért vásárolta és 5400 dollárért adta tovább az akkor éppen piros színű sportkocsit '69-ben.
Fotó megosztása:
Eredetileg 25 darabot gyártott a Jaguar a világ első szuperautójának tekinthető XKSS-ből, amely a Le Mans-i győztes D-type utcai változata volt, ám 9 darab sajnos porrá égett a gyárban kitört tűzben. Ezeket a példányokat pótolják most az angolok, amihez az '50-es években használatos gyártási eljárásokat alkalmazzák. A 10 ezer munkaóra után tökéletesen újragyártott múltért 370 millió forintot kérnek.
Eredetileg 25 darabot gyártott a Jaguar a világ első szuperautójának tekinthető XKSS-ből, amely a Le Mans-i győztes D-type utcai változata volt, ám 9 darab sajnos porrá égett a gyárban kitört tűzben. Ezeket a példányokat pótolják most az angolok, amihez az '50-es években használatos gyártási eljárásokat alkalmazzák. A 10 ezer munkaóra után tökéletesen újragyártott múltért 370 millió forintot kérnek.
Fotó megosztása: