A BMW 1M fantasztikus vezetési élményt kínál, hiszen a kis kasztniba épített 3,0 literes benzinmotor 340 lóerős, maximális nyomatéka 450 Nm. Vannak azonban, akiknek nincs túl nagy teljesítmény, egy ilyen csapat szuszakolta az Egyes kasztniba az E60-as BMW M5 V10-es motorját.

Az autó 118d-ként kezdte az életét, majd az 1M karosszériaelemeinek felhasználásával csinosították ki, utána érkezett az M5 motorja, amelyhez nem az Európában szokásos automata kapcsolódik, hanem az M3-asból származó hatfokozatú kézi váltó.

BMW a pokolból 1

A szériában is 507 lóerős motor itt némi módosítás után 550 lóerőt indít a hátsó kerekek felé. Mindezt pedig egy versenyre felkészített kibelezett bódéval párosítva. Bár gyorsulási adatok nem állnak rendelkezésre, mi úgy saccoljuk, kb. 3,9 másodperc elég lehet a fenevadnak 100-ig, 12 másodpercnél kevesebb 200-ig.

Persze ehhez ideális körülmények és főleg remek tapadás kell, mert a 620 Nm nyomaték minden nagyobb gázadásra füstté formálja a hátsó gumikat, csodás tánc keretében.

Élvezzétek a brutális driftautó bemutatóját: