A képek arról árulkodnak, hogy ebben az esetben tisztességes átépítés történt, nyoma sincs csálé, aránytalan, ferdén lógó elemeknek, trehányul beheftölt csirkerácsnak, ködös festésnek. A 159-ről és Breráról ismerős orr váltotta fel a GTV zseniális dupla kereklámpáját, hátul pedig a hosszú fart betöltő féklámpa helyére szintén a Brera kölcsönözte a fényszórókat.
Két eltérő formanyelv házasítása adja a végeredményt, a GTV szögletesen lendületes, szikár alapjaira húsos, gömbölyű feltét került. Inkább érdekes, mint harmonikus, de legfőképp a kormány és a hátsó szárny érdemel kritikát.
Motorja a kétliteres, turbós V6-os Busso, a gyári 201 lóerőről tovább húzva. Ez a tapasztalatok szerint problémásabb blokk, mint a szívó háromliteres, a tuning pedig újabb bizonytalansági tényező. Nem új vendég az eladó kocsik listáján, vételára komoly hullámzást mutatott az idők során, volt ennél több, sőt kevesebb is, jelenleg 1,8 millióért keresi gazdáját. Ezzel ez a legdrágább „GTV” a kínálatban, a Brerák kétmillióért indulnak, a kérdés tehát jogos. Lehet ez jó vétel?