Oroszország minden napra tartogat valami meglepetést, néhány éve egy mobil hirdetés okozott óriási galibát: 517 autós szenvedett balesetet a szinte fedetlen keblek miatt, amik ellepték Moszkva városát.
A Sarafan reklámügynökség úgy gondolta, hogy bevezeti az orosz fővárosban is a világszerte népszerű mozgó reklámfelületet, így vásároltak 30 darab használt kisteherautót és kiküldték őket az utcára. Ügyfelek híján első körben saját ötletüket ragasztották fel az autók rakterére:
A szlogen, ami eltakarja a kulcsfontosságú részeket: „Vonzzák a tekintetet” – ez annyira beütött, hogy aznap, amikor munkába álltak az autók, összesen 517 baleset történt miattuk, hiszen az autósok nem a közlekedésre, hanem a hatalmas mellekre koncentráltak.
A vége az lett a történetnek, hogy a rendőrség lefoglalta mind a 30 járművet, és vizsgálatot indítottak az ügyben. Szerencsére a balesetek többsége csak koccanás volt, de a károsultak követelik, hogy a cicikkel reklámozó cég fizesse meg a kárukat. A Sarafan vezetője nem tiltakozik ez ellen, nyilatkozatában elmondta, hogy a biztosító által nem térített károkat megfizeti a cég.