Egész gyűjtést lehet készíteni az exkluzív típusokban fellelhető filléres, kölcsönvett alkatrészekből. Nyilván, a szupersportautók gyártási költségvetése sem végtelen, ha egy olcsó bajuszkapcsolón lehet spórolni, miért ne tennék? Attól még a V12-es motor hangja jelezni fogja, hogy ez egy nem mindennapi ritka típus.
De azért mégis furcsa, hogy a frissítésen átesett, bukólámpájától megfosztott Lamborghini Diablo arculatát meghatározó elem egy az egyben a Nissan 300ZX-ről származik. Vagyis innen 2017-ben, a sikeres Lamborghini eladási számainak tudatában furcsa. 1999-ben más volt a helyzet, a legatyásodott gyártót épp felvásárolta az Audi, és első körben nem akartak óriási összegeket költeni a meglévő típusok renoválására. Így inkább megvették a Nissantól a jogokat, és egyúttal jó pletykaalapot adtak az autórajongóknak.