Az első, és talán legfontosabb kérdés: hogyan történhet meg az, hogy veszel egy M3-as BMW-t, és úgy döntesz, hogy nem mész vele? Jó helyen van az a garázsban, majd lesz vele valami egyszer?

A fotókon látható 1990-es E30-es M3-ban mindössze 119 kilométer van, erre szokták azt mondani, hogy „patika”. Ráadásul nem a sima M3-ról beszélünk, hanem a Sport Evolution kivitelről, amiből összesen 600 darabot gyártottak.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki? 1

Valóságos kincs egy ilyen állapotban lévő modell a gyűjtők körében, nem csoda tehát, hogy állítólag már több ajánlat is érkezett az autóra, aminek az árát nem tette nyilvánossá az eladó, megegyezés tárgyát képzi.

A motorháztető alatt nem az alap kivitel 2,3 literes blokkja, hanem 2,5-ös négyhengeres erőforrás dolgozik, ami 238 lóerőt enged a 225/45 R16-os kerekekre. A fékek hűtését a ködlámpák helyén lévő légbeömlők segítik, az első splitter és a hátsó szárny is állítható. Igazai versenyautó ez kérem, amit közúton is használhat a boldog tulajdonos.

Az autóval egyetlen gond van, legalábbis a magyar gyűjtők szemszögéből, az, hogy ez a BMW bizony az Egyesült Államokban van.