Mert mindig akad olyan autótulaj, akinek úgy alakul az élete, hogy inkább a garázsban tölti éveit a kocsi, mintsem az utakon.
Ezekre a tulajokra vadásznak a veterános gyűjtők, nincs jobb alap, mint az eredeti állapotban megőrzött, gondosan dédelgetett autó, akárcsak ez a Volga M21-es, amit még 1962-ben vásárolt első, orosz tulajdonosa.
Mindössze 28 000 kilométert hajtott bele az évtizedek során, és a harmadik szériás gömbölyű Volga minden létező törődést megkapott, a kevés kilométer és száraz garázs ellenére több alvázvédő kezelésen is átesett.
Még az ajtókon is fent van a borítást védő gyári fólia, és ha a vevő jó árat tudott kialkudni, ezzel a kocsival egy könnyed frissítő restaurálás után még kereshet is. Itthon a rozsdamentesnek kikiáltott példányok kétmillió forint körül keresnek gazdát.
A harmadik szériát 1962-től 1970-ig gyártották, erről tűnt el baleset-megelőzési okok miatt a fémszarvas, amely az exportmodellekről már azelőtt is hiányzott, változott az embléma és az irányjelző, valamint ismét új volt a hűtőrács.