Ha van tuningcég, ahol cseppet sem törődnek azzal, hogy valami túl sok lenne, akkor az a G-Power, ahol most is kegyetlen gép született egy BMW M3-asból. A cél az volt, hogy egy olyan potenciális pályagépet építsenek, amivel gond nélkül komoly időket lehet futni a Zöld Pokolban vagy bármilyen versenypályán, ugyanakkor gond nélkül haza is gurulhasson vele a diadalittas tulajdonos. Így született meg az M3 GT2 S Hurricane, aminek már a nevéből is sejthető, hogy elsöprő teljesítményt tuszkoltak bele.
Ez már nem az az autó, amin nem látszik, hogy számolatlanul öntötték bele a pénzt, hiszen a markáns szélesítések, a feltűnő narancssárga szín és a gigantikus hátsó szárny pillanatok alatt elárulja, hogy itt valami komoly dologról van szó. Nem csak a külsőre, de a tartalomra is bőséggel áldoztak. A gépháztető alatt az S65B40 kódú motor 4,5 literes lökettérfogatúra bővített változata kapott helyet módosított főtengellyel, kovácsolt dugattyúkkal és hajtókarokkal és az elmaradhatatlan kompresszorral. A teljesítmény így 420-ról 709 lóerőre emelkedett, a maximális nyomatéka pedig 650 Nm.
A G-Power szerint így az alaposan átfaragott M3-asok 9,8 másodperc alatt van 200-on, a végsebessége pedig 330 km/óra. A futóművet, a hasmagasságot és az egész karakterisztikát kifejezetten a Nürburgringre állították be. Hogy a fékek is bírják a gyűrődést, ezért karbon-kerámia rendszer került a narancssárga szörnyeteg alá. Annak ellenére, hogy az egyik leghíresebb pályára fejlesztették a gépet, nem igazán dobálóznak köridővel.
Minden felesleges dolgot kidobtak a beltérből, a hátsó üléssor helyére bukócső került, elől pedig két kagylóülés várja a vezetőt és rémüldöző utasát. Még a műszeregységet is versenyautós, digitálisra cserélték, a váltókart meghosszabbították, hogy közelebb legyen a kormányhoz. Hogy a bajban is legyen megoldás, ezért tűzoltórendszer is akad a fedélzeten. Az átalakításért nem kevés pénzt kérnek, kicsit több mint 90 millió forintért szívesen építenek bárkinek ilyen célszerszámot.