Akkor jó ötletnek tűnt! Vélhetően ezt mondaná a képen látható Porsche korábbi gazdája. Az ezüst külső rendben van, de a piros belső (még a bukócső is), a lila felnik és az arany féknyergek igazán bazárivá teszik ezt a különleges sportkocsit.
Új tulajdonosát azonban vélhetően nem zavarta a fenti látvány, hiszen másként aligha adott volna érte 2,25 millió dollárt, azaz közel 620 millió forintot. A kocsi az RM Sotheby’s aukciósház árverésén cserélt gazdát.
A járgány egy 911 Carrera RSR 3,8 1993-ból, amelyből összesen 51 darabot épített a Porsche. Már ez is igazán értékessé tenné, de ezen túlmenően ez az egyik a két modell közül, amelyik teljes belső borítást kapott. Ha ez sem lenne elég, az autót nem használták, mindössze 6 mérföldet (10 km) gurult.
Az autó azért koszos, mert még mindig rajta van a gyári konzerváló anyag és abba ragadt bele a por. Ennek fényében már kevésbé meglepő ez az ár.
Az RSR 3,8 literes, hathengeres bokszermotorja papíron 350 lóerőt, illetve 385 Nm nyomatékot tudott, ám a mérések azt mutatták, hogy a valóságban a motorok 375-öt vagy még többet teljesítettek. Bár a motor szívó kivitelű a kocsi a Turbo karosszériáját örökölte meg. Képes volt 3,7 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót, amivel gyorsabb volt, mint a legendás Ferrari F40.
Versenymúltja is kitűnő, hiszen testvérei nyertek a spai 24 óráson, a suzukai 100 kilométeresen, az interlagosi 24 órás versenyen, míg a kategória legjobbja volt Le Mans-ban, Daytonában és Sebringben.