Számtalan örült járgány bizonyította már, hogy Oroszországban továbbra is komoly gondot okoz a sár és az utak rossz minősége vagy egyáltalán a megléte. Most itt egy újabb izgalmas gép. Az alapjait egy nálunk parancsnokiként ismert UAZ 469, illetve GAZ 71-es adta. Előbbi a fülkét, utóbbi a járgány lánctalpát és alsó felét adta.

A motorja 2,0 literes dízel, amit egy Mazdából vettek át, ahogy a sebességváltót is. Ez elsőre ugyan kevésnek tűnhet, de itt lassú tempóról beszélünk, így bőven elég lehet. Ezen túlmenően mindenféle UAZ- és GAZ-alkatrészeket is felhasznált az építő, aki teljesen egyedül hozta össze a gépet, aminek megépítésére másfél évet szánt.

A tajga réme 1

Most már jöhet akár zombiháború is, csak gázolaj legyen, ennek a gépnek semmi nem állja útját. Ráadásul praktikus, hiszen nem egy ormótlan dög, így parkolni sem nehéz vele. Bár a kormány helyetti tolókarok kezelése elsőre biztosan furcsa.