2007-ben jelent meg a Nissan nehézbombázója, az R35-ös kódjelű GT-R, mely villámgyorsan népszerű lett. A kétajtós sportkocsi hihetetlen teljesítménye mellé megfizethető ár társult, igaz, sok esetben nem feltétlenül mindig bevethető a GT-R. Ez azonban a tuningipart aligha érdekli, hiszen ehhez alkalmazkodva már számos megoldás létezik arra, hogy a legkülönfélébb célú GT-R-eket építhessék meg maguknak a tulajdonosok.
Az Extreme Turbo Systems például gyorsulási versenyre alakított át alaposan egy Nissant, mely a világ leggyorsabb GT-R-je lett ezzel. A V6-os turbómotorból irgalmatlan, közel 3000 tagú ménest facsartak ki, amihez alaposan át kellett dolgozni a technikát. Nem mellesleg minden felesleges kacatot, ki kellett pakolni az autóból. Még a kagylóülés is egy minimalista, karbonból készült darab lett. Egy ilyen gépet a szokásos negyed mérföldön már nem is vetnek be, maradt a fél mérföldes gyorsulási verseny, ahol bőven 400 km/órás sebesség felett repesztett a táv végére. Állítólag nem sokkal később már a 410-es tempó közelébe is elmerészkedtek.