Használt-autó vásárláskor sokat segít, ha nem csak a tényeket tudjuk meg, de megismerjük az eladót, illetve az autójához való viszonyát a jármű előéletét. A Használtautó.hu-n feltűnt alábbi Honda hirdetés nem okoz csalódást e tekintetben. Még az is kiderül, hogy a tulajdonos nemrég szakított a barátnőjével és apja hirtelen haragú és bár szidja a tuningolókat egy sportülésnek ő sem tudott ellenállni.
Csapjunk be! Így szól a hirdetés:
Eladóvá vált szeretett japán-brit félvér hátasom, a tinilélek négy kerékre való kivetülése napféyntetővel-hondalogós kilépőfénnyel-sportüléssel-veszett úttartással. Tökéletes választás azoknak, akik hamisítatlan ’90-es évekbeli Honda-élményre vágynak, de nem akarják a nevüket adni az égetnivaló ültetett-hangoskipufogós-széttuningolt civices szubkultúrához. (elnézést ha ezzel megbántottam valakit, de tényleg elég gáz a dolog, bocsi) Jön-megy, teszi a dolgát, annyi problémával, hogy úgy eszi az olajat, mintha nem lenne holnap. Orvosolható probléma, motorgyűrűzésre van szüksége, de én már nem kívánok vele foglalkozni, mert a családból örököltem egy újabb wagent.
A km óra állás több szerelő szerint is névleges, annyi viszont biztos, hogy 200 ezer óta használom, de egyszer sem hagyott az út szélén. Teljes alváz- és üregvédelmet kapott nyár végén, korrózió korához képest elhanyagolható mennyiségben található rajta. Vezérlés, féktárcsák cserélve voltak 200 000-nél, olajcsere 207-nél. A motor hengerfejes volt, 212-nél lett szervízelve, azóta úgy szántja az utakat, mint újkorában.
A bal első külső kilincs cserélve, és mivel a bontóban nem bírtam a véremmel, került bele továbbá sportülés a bal 1-be (+10 lóerő), és a képen látható faberakás (+7 lóerő, de lehet csak 5). Korának megfelelő állapotban, a jobb oldalán a fényezés reprezentálja a szürke 50 árnyalatát, a rétegvastagság-mérő felsírna tőle.
A bal elejét koccanás érte (legalábis amíg én használtam), a jobb első sárvédő azért horpadt, mert édesapám egyszer mérgében rárúgott egyet, isten tudja miért. A szélvédőn található néhány kőfelverődés. További hibája az autónak, hogy elromlott a csomagtartó zárszerkezete, jelen helyzetben nem nyitható, de alkatrész beszerzése csak idő kérdése.
Ez volt az első autóm, jobban vigyáztam rá mint a barátnőmre, és meg is hálálta, soha nem hagyott cserben. Légyszi vigyétek el, mert a szívem szakadna meg ha nekem kéne betolnom a bontóba, két súlyos szakítás fél éven belül nagyon megviselné a kis lelki világomat. A gyári alufelnik nyári gumival alku tárgyát képezik, természetesen az autó ára is irányár, alkudni szinte kötelező. További infók telefonon.