Nem ma kezdett BMW-k tuningolásával foglalkozni az AC Schnitzer, a 80-as évek végén vágtak bele ebbe a népszerű vállalkozásba, mára pedig az összes modellhez kínálnak külső és belső, valamint technikát is érintő kezelést. Egyik legfrissebb alkotásukat először a 2016-os Genfi Autószalonon láthatta a közönség. Az ACL2-es névre keresztelt gép az M235i kéziváltós verzióján alapul, de a motorját kihajították, hogy helyére kerülhessen az M4-esből származó, duplaturbós sorhatos, ami a leghalványabb változatában is 431 lóerőt teljesít. Ez akár elég is lehetne az egy mérettel kisebb kupéba, de nem álltak meg itt, 570 tagú ménest rejtettek a kiszélesített zöld karosszériába.
Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,9 másodperc alatt gyorsul és akár 330-cal is repeszthet. Ilyen menetteljesítményekkel valóban inkább a pályán van a helye az ACL2-nek, ezért az AC Schnitzer elhatározta, hogy elviszik a Nürburgringre, ahol megszerezheti a leggyorsabb, utcán is legálisan használható BMW-nek járó vándorserleget. Végül 7:25.8-as köridőt futott, ezzel olyan autókat utasított maga mögé, mint az M4 GTS vagy a Ferrari 458 Italia.