10. 1959 Ferrari 250 GT California Spider Competizione - Sokat nem árultak el az autóról, annyi azonban biztos, hogy ötödik helyen futott be az 1960-ban, Sebringben rendezett 12 órás versenyen. 4,9 milliárd forintot ért meg új tulajdonosának.
10. 1959 Ferrari 250 GT California Spider Competizione - Sokat nem árultak el az autóról, annyi azonban biztos, hogy ötödik helyen futott be az 1960-ban, Sebringben rendezett 12 órás versenyen. 4,9 milliárd forintot ért meg új tulajdonosának.
Fotó megosztása:
9. 1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider - 2015-ben találták egy francia farmon ezt az igazán ritka Ferrarit, a karosszérián meglátszanak az évek, néhány horpadást is összeszedett többek között a rajta tárolt újságok és könyvek miatt. A restaurálatlan darab közel 5 milliárdot ért új tulajdonosának.
9. 1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider - 2015-ben találták egy francia farmon ezt az igazán ritka Ferrarit, a karosszérián meglátszanak az évek, néhány horpadást is összeszedett többek között a rajta tárolt újságok és könyvek miatt. A restaurálatlan darab közel 5 milliárdot ért új tulajdonosának.
Fotó megosztása:
8. 1939 Alfa Romeo 8C 2900 B Lungo Spider - Nem túl gyakran kerül Alfa Romeo a drága autók listájára, de a 8C a maga idejében igazi nyitott tetejű sportkocsi volt és rettentően ritka, abban az évben született, amikor Enzo Ferrari elhagyta az Alfát. 5,4 milliárd forintért csaptak le rá.
8. 1939 Alfa Romeo 8C 2900 B Lungo Spider - Nem túl gyakran kerül Alfa Romeo a drága autók listájára, de a 8C a maga idejében igazi nyitott tetejű sportkocsi volt és rettentően ritka, abban az évben született, amikor Enzo Ferrari elhagyta az Alfát. 5,4 milliárd forintért csaptak le rá.
Fotó megosztása:
7. 1955 Jaguar D-Type - Az XKD 501-es sorozatszámot viselő autó igazi legenda, hiszen 1956-ban megnyerte a Le Mans-i versenyt. Motorja sorhatos 3,4 liternyi lökettérfogattal és 286 lóerővel, ami elég volt ahhoz, hogy 250 feletti tempóval száguldjon a Mulsanne egyenesben. Az autósport történelmének egy szép szeletét 5,9 milliárdért kaparintotta meg valaki.
7. 1955 Jaguar D-Type - Az XKD 501-es sorozatszámot viselő autó igazi legenda, hiszen 1956-ban megnyerte a Le Mans-i versenyt. Motorja sorhatos 3,4 liternyi lökettérfogattal és 286 lóerővel, ami elég volt ahhoz, hogy 250 feletti tempóval száguldjon a Mulsanne egyenesben. Az autósport történelmének egy szép szeletét 5,9 milliárdért kaparintotta meg valaki.
Fotó megosztása:
6. 1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale - Csupán három darab ilyen Ferrari készült, ez a konkrét darab ráadásul versenyzésre is fel van készítve. Ez volt az első Ferrari modell független hátsó felfüggesztéssel. A kevésbé ismert darab 7,1 milliárdért kelt el egy aukción.
6. 1964 Ferrari 275 GTB/C Speciale - Csupán három darab ilyen Ferrari készült, ez a konkrét darab ráadásul versenyzésre is fel van készítve. Ez volt az első Ferrari modell független hátsó felfüggesztéssel. A kevésbé ismert darab 7,1 milliárdért kelt el egy aukción.
Fotó megosztása:
5. 1967 Ferrari 275 GTB/4 S NART Spider - Ahogyan szinte minden '60-as években született Ferrari modell, úgy ez is rettentő értékes darab, a nevében szereplő rövidítés a North American Racing Team-re utal és csupán 10 darab készült belőle. 7,4 milliárd forintnyi összeget adtak érte, amivel a legdrágább utcai autó a világon.
5. 1967 Ferrari 275 GTB/4 S NART Spider - Ahogyan szinte minden '60-as években született Ferrari modell, úgy ez is rettentő értékes darab, a nevében szereplő rövidítés a North American Racing Team-re utal és csupán 10 darab készült belőle. 7,4 milliárd forintnyi összeget adtak érte, amivel a legdrágább utcai autó a világon.
Fotó megosztása:
4. 1956 Ferrari 290 MM - A dupla M betű a híres Mille Miglia versenyre utal, erre készült ez az autó is, melynek V12-es motorja 320 lóerőt teljesített. Közel 7,6 milliárd forintnak megfelelő összegért kel el.
4. 1956 Ferrari 290 MM - A dupla M betű a híres Mille Miglia versenyre utal, erre készült ez az autó is, melynek V12-es motorja 320 lóerőt teljesített. Közel 7,6 milliárd forintnak megfelelő összegért kel el.
Fotó megosztása:
3. 1954 Mercedes-Benz W196 - Az 1950-es években halmozta a sikereket a Forma-1-ben. Karosszériája magán viseli a kemény futamok nyomát, ami ebben az esetben csak hozzátesz az autó értékéhez, így lehet, hogy valakinek több mint 8 milliárd forintnak megfelelő összeget ért.
3. 1954 Mercedes-Benz W196 - Az 1950-es években halmozta a sikereket a Forma-1-ben. Karosszériája magán viseli a kemény futamok nyomát, ami ebben az esetben csak hozzátesz az autó értékéhez, így lehet, hogy valakinek több mint 8 milliárd forintnak megfelelő összeget ért.
Fotó megosztása:
2. 1957 Ferrari 335 S - Csupán négy ilyen autó készült, ami a 315 S-nek a 4,1 literes V12-es motorral szerelt változata 390 lóerővel. Akár 305 km/órás sebességre is képes volt, majd változtak a szabályok és helyét átvette a Ferrari 250TR. Értéke több mint 9,6 milliárd.
2. 1957 Ferrari 335 S - Csupán négy ilyen autó készült, ami a 315 S-nek a 4,1 literes V12-es motorral szerelt változata 390 lóerővel. Akár 305 km/órás sebességre is képes volt, majd változtak a szabályok és helyét átvette a Ferrari 250TR. Értéke több mint 9,6 milliárd.
Fotó megosztása:
1. 1962 Ferrari 250 GTO - Hagyományosan a 250 GTO-k valamelyik aktuálisan eladott példánya tartja a rekordot, jelenleg 10,2 milliárd forintos árcédula lóg a ritka versenygépen. Nem volt ez mindig így, a '70-es években még 6000 dollárnyi összegért is meg lehetett kaparintani egy darabot, így akinek összejött akkoriban egy vétel, az igazán nagyot kaszálhat rajta.
1. 1962 Ferrari 250 GTO - Hagyományosan a 250 GTO-k valamelyik aktuálisan eladott példánya tartja a rekordot, jelenleg 10,2 milliárd forintos árcédula lóg a ritka versenygépen. Nem volt ez mindig így, a '70-es években még 6000 dollárnyi összegért is meg lehetett kaparintani egy darabot, így akinek összejött akkoriban egy vétel, az igazán nagyot kaszálhat rajta.
Fotó megosztása: