Ezeknek a csatáknak sok értelme nincs, de azért mégis kihagyhatatlan a látvány. Mert azért furdal minket a kíváncsiság, melyiknek sikerül több erőt a földre vinni és elhúzni a másikat. Az általában csak nagy Rábaként emlegetett Rába-Steiger az amerikai Steiger Cougar II nevű traktor licence alapján készült itthon. Az eredeti futóműveket Rába gyártmányúra cserélték, amelyeket kifejezetten erre fejlesztettek ki az MVG-ban. A traktorba M.A.N. D2156 MT6 dízelmotor került 250 lóerővel, és a modell nagy hiányossága, hogy nincsen benne sem központi, sem tengelyenkénti differenciálzár, ezért már egy kerék kipörgése esetén is hamar elássa magát.
Ezért is furcsa, hogy a KraAZ-255-ös teherautó megadta magát. Motorja a JAMZ-238 V8-as 260 lóerőt, és 883 Nm nyomatékot termelt, váltója tízsebességes, viszont van felező és differenciálzár, amit előnyére válthatott volna.
Persze ki tudja, hány lóerő maradt meg az eredeti ménesből, és a hajtás mennyire volt száz százalékos, ezt a csatát most a Rába-Steiger nyerte.