Még messze nem érett veteránná, mégis igazi ikon a Nissan Skyline összes generációja, de leginkább az R34-es kódjelű szerzett magának széles rajongótábort a számítógépes játékokból vagy a Halálos Iramban filmek után. Önmagában is hatalmas érték ma már egy érintetlen, utólagos tuningtól mentes Skyline GT-R, de az igazi szent grálnak a képeken is látható, teljes nevén Nissan Skyline GT-R (R34) V-Spec II Nür Nismo R-Tune nevezhető, mely egy igazán ritka változatnak a még annál is ritkább megjelenési formája.

1999-ben jelent meg a kínálatban a GT-R sportváltozat, melynek RB26DETT kódjelú 2,6 literes sorhatos turbómotorja 330 lóerő feletti teljesítményt nyújtott. Igaz, a japánok hivatalosan csak 286 tagú ménest vallottak be. Később sorra érkeztek a különféle erősebb változatok, folyamatosan hangolták finomabbra a technikát, aminek eredményeképp 2,8 literesre felfúrt motorral szerelt 500 lovas példányok is születtek.

Tömör gyönyör ez a fehér Nissan Skyline GT-R 1

Tömör gyönyör ez a fehér Nissan Skyline GT-R 45 Tömör gyönyör ez a fehér Nissan Skyline GT-R 46

A különleges V-Spec II-nek keresztelt kivitel alatt masszívabb fékek dolgoznak, a futóművet és az összkerékhajtást is áthangolták, a Nürburgringről elnevezett limitált változat pedig erősebb motort és számos aerodinamikai apróságot, valamint karbon gépháztetőt kapott. Ezeknek a változtatásoknak hála bizonyára rettentően ütőképes gép a Zöld Pokol aszfaltján. Nem mellesleg csupán 159 darab készült ebben a fehér színben.

Az eladásra kínált 2002-es évjáratú példány közel 460 lóerős és nem dolgoztatták sokat a ménest az eltelt 15 év alatt, hiszen órájában 32 500 kilométer van. A kora ellenére nincs szégyenkezni valója menetteljesítmények terén sem. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre valamival 4 másodperc felett lép, a végsebessége pedig közel 300 km/óra. Cseppet sem csoda, hogy a hirdető több mint 63 millió forintnak megfelelő angol fontot szeretne kapni ezért az igazán ritka és kicsattanóan jó állapotban lévő Nissan Skyline-ért.