B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Fejjel lefelé lóg a plafonról az eszement vákuum-autó
Svékus Gergő
Széteső futóművek sodorhatnak bajba
Baka Gábor
F1: Alonso kormány nélkül vezetett Bahreinben
Szörényi András
Megölheti a TDI-t ez a pár hiba
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Nem hiszed el, milyen autókat láttak Galgamácsán
1
/
26
Flaminio Bertoni tervezte a Citroën Traction Avant karosszériáját. Forradalmi benne az elsőkerék-hajtás. 1934-től 1957-ig volt gyártásban
1
/
26
Flaminio Bertoni tervezte a Citroën Traction Avant karosszériáját. Forradalmi benne az elsőkerék-hajtás. 1934-től 1957-ig volt gyártásban
2
/
26
Nagyon megszaladt a klasszikus 911-es Porschék értéke. Ez a G-sorozatú modell egy gyönyörű kabrió
3
/
26
Amerikai egyetlen sportautója a Viperen kívül, amit Európában is komolyan kell venni, a Chevrolet Corvette. Ez egy C4, amely 1984 és 1997 között készült
4
/
26
Meseszép a Pininfarina-karosszériás Peugeot 404. Eleganciája ma is megkapó
5
/
26
E21-es cápa 3-as BMW-k
6
/
26
Vannak kocsik, amelyekre senki nem mondaná, hogy használt autó. Ilyen veterán és hobbiautók árasztották el nemrég a pest megyei Galgamácsát
7
/
26
Farmotoros Volkswagenekből sem volt hiány
8
/
26
Japán különítmény. nem votl elvárás a veteránkor, ez az esemény hobbiautóknak is szól
9
/
26
1966-ban készült a takaros Škoda 1000 MB limuzin
10
/
26
A 02-es BMW valódi sportlimuzin volt, adekvát motor esetén
11
/
26
Nekem az Audi 200 Turbóra áll rá a szemem, másnak a trike érdekes a képről
12
/
26
Érdemes kiemelni az 1965-ös évjáratú Wartburg 311-est, amely a típus szépsége és a konkrét autó remek állapota miatt is figyelemreméltó
13
/
26
Meglepően fiatal ez a 21061-es Lada, 1994-es. Motorja 75 lerős, váltója gyárilag négygangos
14
/
26
Klasszikus Borbet-felnin jött az E21-es 320i. Mögötte az S123-as kombi egy ritka 280TE, 185 lóerős motorral és króm helyett fekete ablakkeretekkel. A hathengeres fekvőlámpás az 1980-as modellfrissítés előtt is ezekkel a fényszórókkal ékeskedett, az Ochsenauge, magyarul ökörszem, csak a kisebb motoros autókon volt
15
/
26
Balra Tarsoly Péter, jobbra Kutasi József, a szakmai zsűri tagjai
16
/
26
1962-es a raj GAZ. A név a Gorkij Avto Zavod, a gorkiji autógyár rövidítése
17
/
26
Ezt a Jawát kár lett volna kihagyni
18
/
26
1973-as a szépségversenyt megnyerő VW-Karmann Ghia
19
/
26
Galgamácsa közel van Budapesthez
20
/
26
Az Irigy Hónaljmirigy tagjai léptek fel az eseményen
21
/
26
Balra Rózsahegyi Richárd, jobbra Nagy Krisztián, a két szervező. Krisztiánt BMW-s használt autós cikkeinkből ismerhetitek
22
/
26
Nemes és munkaigényes veterán a Rolls-Royce Silver Shadow
23
/
26
Milyen ritkán látni ma már 601-es Trabantot a forgalomban!
24
/
26
Jót tett a hangulatnak a főzőverseny, az eredmény az ebédet gazdagította
25
/
26
Kutasi József restaurálta a Willyst
26
/
26
2018. augusztusának első vasárnapján ismét lesz Hobby Sunday Galgamácsán, a magtárnál