A svéd üzletember, Christian von Koenigsegg szupersportkocsi-manufaktúrája továbbra is az egyik legexkluzívabb szereplője ennek a szegmensnek. Alacsony darabszámok és masszív teljesítmény jellemzi az autókat, nem volt ez másképpen 2008-ban sem, amikor a CCX R Edition megjelent. A 4,8 literes, kompresszoros V8-as motor 1018 lóerejét 7000-nél adja le, maximális nyomatéka 1080 Nm, ami pedig 5600-tól áll rendelkezésre. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsul és 32 méteren belül meg is áll, ha a vezető beletaposna a fékbe.
A svéd üzletember, Christian von Koenigsegg szupersportkocsi-manufaktúrája továbbra is az egyik legexkluzívabb szereplője ennek a szegmensnek. Alacsony darabszámok és masszív teljesítmény jellemzi az autókat, nem volt ez másképpen 2008-ban sem, amikor a CCX R Edition megjelent. A 4,8 literes, kompresszoros V8-as motor 1018 lóerejét 7000-nél adja le, maximális nyomatéka 1080 Nm, ami pedig 5600-tól áll rendelkezésre. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsul és 32 méteren belül meg is áll, ha a vezető beletaposna a fékbe.
Fotó megosztása:
Hihetetlen, hogy a Bugatti Veyront már 2004 óta egész biztosan ismerhetjük, koncepcióként még annál is korábban. Ennek ellenére máig kevés ellenfele akad. A W16-os motor 7993 köbcentis és négy turbófeltöltőt akasztottak rá, így teljesítménye 1001 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1250 Nm már 2000-es fordulattól. 2,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, végsebessége pedig 407 km/óra.
Hihetetlen, hogy a Bugatti Veyront már 2004 óta egész biztosan ismerhetjük, koncepcióként még annál is korábban. Ennek ellenére máig kevés ellenfele akad. A W16-os motor 7993 köbcentis és négy turbófeltöltőt akasztottak rá, így teljesítménye 1001 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1250 Nm már 2000-es fordulattól. 2,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, végsebessége pedig 407 km/óra.
Fotó megosztása:
Egyes pletykák szerint az angol TVR ismét visszatér a sportkocsik piacára. A Cerbera legdurvább változatát a Speed 12-est azzal a céllal építették, hogy részt vegyenek a Le Mans-i 24 órás versenyen, ez azonban nem jött össze az angoloknak. Nem akarták, hogy kárba menjen a fejlesztés, ezért utcára eresztették. A tesztek szerint a 7,7 literes V12-es motor teljesítménye meghaladta az 1000 lóerőt, de a hajtáslánc nem bírta, így 800 lóerő körüli értékre lőtték be. Azonban még így is 3 másodperc alatt teljesíti a 100-as sprintet.
Egyes pletykák szerint az angol TVR ismét visszatér a sportkocsik piacára. A Cerbera legdurvább változatát a Speed 12-est azzal a céllal építették, hogy részt vegyenek a Le Mans-i 24 órás versenyen, ez azonban nem jött össze az angoloknak. Nem akarták, hogy kárba menjen a fejlesztés, ezért utcára eresztették. A tesztek szerint a 7,7 literes V12-es motor teljesítménye meghaladta az 1000 lóerőt, de a hajtáslánc nem bírta, így 800 lóerő körüli értékre lőtték be. Azonban még így is 3 másodperc alatt teljesíti a 100-as sprintet.
Fotó megosztása:
A Ruf manufaktúráról egyre többször hallani. Ők azok, akiknek még egy Porsche sem lehet elég jó, ezért tovább erősítik és finomítják leginkább a technikát, de nem maradnak meg ezen a szinten. Igazi bitang gépeket is alkottak, az egyik ilyen a 9ff, mely már külsejével is üzeni, hogy itt egészen kevés maradt az eredeti 911-esből. A hathengeres boxermotort alaposan átdolgozták, így az már 1140 lóerős teljesítményű. Mindezt azért készítették, hogy ez legyen a leggyorsabban (420 km/óra) száguldó utcai autó. Végül 20 darabot gyártottak az álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsuló gépből.
A Ruf manufaktúráról egyre többször hallani. Ők azok, akiknek még egy Porsche sem lehet elég jó, ezért tovább erősítik és finomítják leginkább a technikát, de nem maradnak meg ezen a szinten. Igazi bitang gépeket is alkottak, az egyik ilyen a 9ff, mely már külsejével is üzeni, hogy itt egészen kevés maradt az eredeti 911-esből. A hathengeres boxermotort alaposan átdolgozták, így az már 1140 lóerős teljesítményű. Mindezt azért készítették, hogy ez legyen a leggyorsabban (420 km/óra) száguldó utcai autó. Végül 20 darabot gyártottak az álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsuló gépből.
Fotó megosztása:
2007-től egészen a Veyron Super Sport megjelenéséig az SSC volt a leggyorsabb közúton is használható autó. Az amerikai gépet a Corvette V8-as motorja hajtja, csak itt éppen 6345 köbcentis verzióban két turbóval. A teljesítménye 1200 lóerő, nyomatékból 1483 Nm akad. 100-ra 2,9 másodperc alatt gyorsul. Csak 24 darab készült az SSC Ultimate Aero TT-ből, az első darabot az eBay-en adták el közel 120 millió forintnak megfelelő dollárért.
2007-től egészen a Veyron Super Sport megjelenéséig az SSC volt a leggyorsabb közúton is használható autó. Az amerikai gépet a Corvette V8-as motorja hajtja, csak itt éppen 6345 köbcentis verzióban két turbóval. A teljesítménye 1200 lóerő, nyomatékból 1483 Nm akad. 100-ra 2,9 másodperc alatt gyorsul. Csak 24 darab készült az SSC Ultimate Aero TT-ből, az első darabot az eBay-en adták el közel 120 millió forintnak megfelelő dollárért.
Fotó megosztása: