2008-ban mutatkozott be a Hypnos tanulmány, amivel a lista legfiatalabb darabja, de a közel 10 év meg sem látszik rajta. Modern és vidám hangulatú a beltér az egybefolyó elemeknek köszönhetően. Minden ülőhely más színű, az ülések háromszögekből állnak, a fejtámla pedig a tetőből nyúlik le. A koncepcióból számos külső elemet felhasználtak szériamodelleken, de a beltérhez nem voltak még elég bátrak.
2008-ban mutatkozott be a Hypnos tanulmány, amivel a lista legfiatalabb darabja, de a közel 10 év meg sem látszik rajta. Modern és vidám hangulatú a beltér az egybefolyó elemeknek köszönhetően. Minden ülőhely más színű, az ülések háromszögekből állnak, a fejtámla pedig a tetőből nyúlik le. A koncepcióból számos külső elemet felhasználtak szériamodelleken, de a beltérhez nem voltak még elég bátrak.
Fotó megosztása:
Ahogyan kívülről, úgy belülről is végtelenül letisztult a Karin, melyben a vezető középen ül, akárcsak a későbbi McLaren F1-ben és minden kezelőszervet a kormány mellett lévő panelekre tettek. A piramis alakú autó kormánya mögött digitális műszerfal található.
Ahogyan kívülről, úgy belülről is végtelenül letisztult a Karin, melyben a vezető középen ül, akárcsak a későbbi McLaren F1-ben és minden kezelőszervet a kormány mellett lévő panelekre tettek. A piramis alakú autó kormánya mögött digitális műszerfal található.
Fotó megosztása:
Ma már nem létező márka az Oldsmobile, pedig képesek voltak KITT-éhez hasonló műszerfalat kreálni az Incas nevű koncepciójukba. A kormányon nagyjából 40 gomb található, amire azért volt szükség, hogy minden innen kezelhető legyen a váltótól a lámpákig.
Ma már nem létező márka az Oldsmobile, pedig képesek voltak KITT-éhez hasonló műszerfalat kreálni az Incas nevű koncepciójukba. A kormányon nagyjából 40 gomb található, amire azért volt szükség, hogy minden innen kezelhető legyen a váltótól a lámpákig.
Fotó megosztása:
Ismerős a műszerfal felépítése, hiszen ma is éppen így néznek ki az autók belülről. A kormányon rengeteg gomb (mondjuk nem éppen a közepén, mint a Nissanban), az óracsoport helyett színes, digitális kijelző, középen pedig a navigáció nagyobbacska képernyője. Ez azonban nem mai darab, a formákból is látható, hogy itt egy közel 35 éves autóról van szó.
Ismerős a műszerfal felépítése, hiszen ma is éppen így néznek ki az autók belülről. A kormányon rengeteg gomb (mondjuk nem éppen a közepén, mint a Nissanban), az óracsoport helyett színes, digitális kijelző, középen pedig a navigáció nagyobbacska képernyője. Ez azonban nem mai darab, a formákból is látható, hogy itt egy közel 35 éves autóról van szó.
Fotó megosztása:
Bár kívülről letisztult a Lancia Orca koncepció, belül igazán nagy a rendetlenség, ahogyan az látható is. A lehető legtöbb funkciónak igyekeztek a kormányon gombot csinálni, ami miatt alaposan teledobáltak különböző színű gombokkal és kapcsolókkal, hogy még a klímát is innen tudja állítani a vezető. Nem szokványos a műszeregység sem, a szintén színes blokkon diagram jellegű ábrákról lehet leolvasni az információkat.
Bár kívülről letisztult a Lancia Orca koncepció, belül igazán nagy a rendetlenség, ahogyan az látható is. A lehető legtöbb funkciónak igyekeztek a kormányon gombot csinálni, ami miatt alaposan teledobáltak különböző színű gombokkal és kapcsolókkal, hogy még a klímát is innen tudja állítani a vezető. Nem szokványos a műszeregység sem, a szintén színes blokkon diagram jellegű ábrákról lehet leolvasni az információkat.
Fotó megosztása:
Talán a világon nem létezik ennél letisztultabb vezetői környezet. Gomboknak és képernyőknek nyoma sincs, de még a kormány is műszerfalba olvadt a Sibilo tanulmányban, melyet Bertone tervezett a Lancia számára.
Talán a világon nem létezik ennél letisztultabb vezetői környezet. Gomboknak és képernyőknek nyoma sincs, de még a kormány is műszerfalba olvadt a Sibilo tanulmányban, melyet Bertone tervezett a Lancia számára.
Fotó megosztása:
Furcsa műszerfalas összeállítások örök sztárja a Maserati tanulmányautója, melyet Boomerang névre kereszteltek. Egészen újszerű értelmezése a csőműszer fogalmának, hiszen itt mindent az önmagában is szokatlan kormány belsejébe raktak. A kezelhetőség szörnyű, de a merész megvalósítás igazán üdítő.
Furcsa műszerfalas összeállítások örök sztárja a Maserati tanulmányautója, melyet Boomerang névre kereszteltek. Egészen újszerű értelmezése a csőműszer fogalmának, hiszen itt mindent az önmagában is szokatlan kormány belsejébe raktak. A kezelhetőség szörnyű, de a merész megvalósítás igazán üdítő.
Fotó megosztása:
2000 körül számos hasonló F-es kódú tanulmányautó született a Mercedes-Benznél, mely a jövőbe tekintett. A leginkább S-osztályhoz hasonlító F200-as felfelé forduló ajtaja mögött igazán érdekes beltér tárul fel. Már akkor kitalálták, hogy a vezető és az utas előtt gigantikus képernyő húzódjon, de ami igazán meglepő, hogy kidobták belőle a kormányt. Az irányítást a középen elhelyezett joystick segítségével lehet végezni.
2000 körül számos hasonló F-es kódú tanulmányautó született a Mercedes-Benznél, mely a jövőbe tekintett. A leginkább S-osztályhoz hasonlító F200-as felfelé forduló ajtaja mögött igazán érdekes beltér tárul fel. Már akkor kitalálták, hogy a vezető és az utas előtt gigantikus képernyő húzódjon, de ami igazán meglepő, hogy kidobták belőle a kormányt. Az irányítást a középen elhelyezett joystick segítségével lehet végezni.
Fotó megosztása:
Le sem tagadhatná, hogy a '80-as évek szülöttje. A szürke műanyagokkal burkolt beltérben két kézzel pazarolták a helyet, az ülések egybeolvadnak a műszerfallal, amin legalább annyi gomb található, mint a kormányon. A képből igazán kilóg a váltó fém pálcája. A Banshee tanulmány belterének alapvető formáit, de még a külsejét is felhasználták a széria változatokhoz.
Le sem tagadhatná, hogy a '80-as évek szülöttje. A szürke műanyagokkal burkolt beltérben két kézzel pazarolták a helyet, az ülések egybeolvadnak a műszerfallal, amin legalább annyi gomb található, mint a kormányon. A képből igazán kilóg a váltó fém pálcája. A Banshee tanulmány belterének alapvető formáit, de még a külsejét is felhasználták a széria változatokhoz.
Fotó megosztása:
A Volkswagent is megfertőzte a digitális műszerfal mánia, ezért egész utastér szélességén átívelő formában alkották meg, szerencsére a kormányra nem igyekeztek rádobni egy halom gombot vagy kapcsolót. Egyedül utazni viszont nem igazán szerencsés ebben az autóban, hiszen az utas előtt is akadnak funkciók, melyet a vezető nem érhet el könnyedén.
A Volkswagent is megfertőzte a digitális műszerfal mánia, ezért egész utastér szélességén átívelő formában alkották meg, szerencsére a kormányra nem igyekeztek rádobni egy halom gombot vagy kapcsolót. Egyedül utazni viszont nem igazán szerencsés ebben az autóban, hiszen az utas előtt is akadnak funkciók, melyet a vezető nem érhet el könnyedén.
Fotó megosztása: