A harmadik generációs BMW M5-ös eleve egy nem tervezett gyermek volt a kínálatban, így szinte esélytelen volt a puttonyos változat megjelenése. Különösen az előd kudarca után, amit aztán az E61-es esetében is megismételtek. Ennek ellenére összedobták a 400 lóerős V8-as motorral szerelt BMW M5 Touringot, mely sosem került gyártásba.
A harmadik generációs BMW M5-ös eleve egy nem tervezett gyermek volt a kínálatban, így szinte esélytelen volt a puttonyos változat megjelenése. Különösen az előd kudarca után, amit aztán az E61-es esetében is megismételtek. Ennek ellenére összedobták a 400 lóerős V8-as motorral szerelt BMW M5 Touringot, mely sosem került gyártásba.
Fotó megosztása:
Az X6-os személyében megalkották a népszerű terepkupét, de a járatlan utakra való roadster ötlete még a bajoroknak is sok volt. Az autót természetesen az új ötletekért felelős BMW Technik GmbH alkotta meg. Az összkerékhajtású kétülésest 355 lóerős V8-as motor hajtja.
Az X6-os személyében megalkották a népszerű terepkupét, de a járatlan utakra való roadster ötlete még a bajoroknak is sok volt. Az autót természetesen az új ötletekért felelős BMW Technik GmbH alkotta meg. Az összkerékhajtású kétülésest 355 lóerős V8-as motor hajtja.
Fotó megosztása:
A kombi M5-ösök kudarca után esélytelennek látja a BMW, hogy az M3-as esetében megvalósítsák az M3 Touringot. Tanulmányból is csupán egyet készítettek még az E46-osból, ami azóta is családapák egyik legszebb álma. Nem csoda, hogy többen elkezdték maguknak otthon megépíteni.
A kombi M5-ösök kudarca után esélytelennek látja a BMW, hogy az M3-as esetében megvalósítsák az M3 Touringot. Tanulmányból is csupán egyet készítettek még az E46-osból, ami azóta is családapák egyik legszebb álma. Nem csoda, hogy többen elkezdték maguknak otthon megépíteni.
Fotó megosztása:
A legendás M1-es utódjának szánták, végül állítólag csupán három darab készült a BMW Nazcából. Giorgetto Giugiaro tervezte és a 850CSi-ből származó V12-es motor került bele.
A legendás M1-es utódjának szánták, végül állítólag csupán három darab készült a BMW Nazcából. Giorgetto Giugiaro tervezte és a 850CSi-ből származó V12-es motor került bele.
Fotó megosztása:
A BMW újításokért felelős részlege fogott össze a sportkocsikat fejlesztő gárdával, ennek az eredménye lett a nem túlzottan esztétikus, cserébe azonban roppant könnyű Z29-es. Az 1,2 tonna alatti kocsi váza karbon, karosszériája műanyag, a gépháztető alatt pedig az E46 M3-as 343 lovas motorja kapott helyet.
A BMW újításokért felelős részlege fogott össze a sportkocsikat fejlesztő gárdával, ennek az eredménye lett a nem túlzottan esztétikus, cserébe azonban roppant könnyű Z29-es. Az 1,2 tonna alatti kocsi váza karbon, karosszériája műanyag, a gépháztető alatt pedig az E46 M3-as 343 lovas motorja kapott helyet.
Fotó megosztása:
"Legyen kicsi, gyors, könnyű, és biztonságos, egy személyre optimalizálva, navigációval, és légkondival, szépen szóló hifivel" - ennyi volt a célja a BMW-nek, amikor nekiálltak városi autót fejleszteni. A karbon vázas, háromüléses autóba a K1100 és K1200 motorok erőforrása került volna.
"Legyen kicsi, gyors, könnyű, és biztonságos, egy személyre optimalizálva, navigációval, és légkondival, szépen szóló hifivel" - ennyi volt a célja a BMW-nek, amikor nekiálltak városi autót fejleszteni. A karbon vázas, háromüléses autóba a K1100 és K1200 motorok erőforrása került volna.
Fotó megosztása:
1989-ben döntött úgy a BMW Motorsport részlege, hogy megérdemelnek a vásárlók egy olyan kabriót, mely kicsit többet nyújt, mint a 3-as sorozat nyitott tetős változata. Első sorban a helykínálattal kapcsolatos gondokat szerették volna megoldani azzal, hogy a nagyobb modellből készítenek vászontetős verziót. Nem csak a premier időpontja, de már ára is volt az M5 Cabriónak, amikor rájöttek a bajorok, hogy igazán nagy veszélyt jelent a 3-asra.
1989-ben döntött úgy a BMW Motorsport részlege, hogy megérdemelnek a vásárlók egy olyan kabriót, mely kicsit többet nyújt, mint a 3-as sorozat nyitott tetős változata. Első sorban a helykínálattal kapcsolatos gondokat szerették volna megoldani azzal, hogy a nagyobb modellből készítenek vászontetős verziót. Nem csak a premier időpontja, de már ára is volt az M5 Cabriónak, amikor rájöttek a bajorok, hogy igazán nagy veszélyt jelent a 3-asra.
Fotó megosztása:
A mára ikonná vált Z1-es BMW alapvetően egy kutatási projekt volt, így lehet hogy már formájával is megelőzte kicsit a korát. Könnyű vázszerkezete és műanyag karosszériája lehetővé tette, hogy ezt a platformot a végletekig variálhatóvá tegyék. A Z1 Coupéval azt szerették volna megmutatni, hogy akár egy összkerékhajtású, sportos terepjárót is képesek alkotni erre az alapra.
A mára ikonná vált Z1-es BMW alapvetően egy kutatási projekt volt, így lehet hogy már formájával is megelőzte kicsit a korát. Könnyű vázszerkezete és műanyag karosszériája lehetővé tette, hogy ezt a platformot a végletekig variálhatóvá tegyék. A Z1 Coupéval azt szerették volna megmutatni, hogy akár egy összkerékhajtású, sportos terepjárót is képesek alkotni erre az alapra.
Fotó megosztása: