A Frankfurti Autószalon a világ egyik legfontosabb autós eseménye, amire a gyártók igazán komolyan készülnek. Természetesen az elérhető modellek mellé többen prezentáltak poszterre való, irdatlan erős és rettentően gyors gépeket is. Ezek között nem csak széles és lapos, benzinfaló szupersportkocsik vannak, hanem villanyos hajtású bagoly, 12 hengeres téglatest és négyajtós szedán is akad az erős mezőnyben.
Audi R8 RWS
Csupán 999 darab készül a tisztán hátsókerék hajtású Audi R8-asból, melyhez egyértelműen a Lamborghini Huracan alapmodellje adta a bázist. A piros csík nélkül alig utal valami a különleges modellre, csupán az apró quattro feliratok maradtak le a karosszériáról. Az 5,2 literes, szívó V10-es motor 540 lóerőt teljesít. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul. Az összkerekes változatnak ehhez 3,2 másodperc szükséges.
Csupán 999 darab készül a tisztán hátsókerék hajtású Audi R8-asból, melyhez egyértelműen a Lamborghini Huracan alapmodellje adta a bázist. A piros csík nélkül alig utal valami a különleges modellre, csupán az apró quattro feliratok maradtak le a karosszériáról. Az 5,2 literes, szívó V10-es motor 540 lóerőt teljesít. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul. Az összkerekes változatnak ehhez 3,2 másodperc szükséges.
Fotó megosztása:
Hatalmas hátsó szárnnyal és masszív szélesítésekkel úgy néz ki a Jaguar XE, mint egy bitang túraautó. Ráadásul minden oka meg is van erre, hiszen a gépháztető alatt egy 600 lóerős, kompresszoros V8-as motor dolgozik, amihez összkerékhajtás társul. Álló helyzetből 100-as tempóra kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 320 km/óra feletti.
Hatalmas hátsó szárnnyal és masszív szélesítésekkel úgy néz ki a Jaguar XE, mint egy bitang túraautó. Ráadásul minden oka meg is van erre, hiszen a gépháztető alatt egy 600 lóerős, kompresszoros V8-as motor dolgozik, amihez összkerékhajtás társul. Álló helyzetből 100-as tempóra kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 320 km/óra feletti.
Fotó megosztása:
A Frankfurti Autószalon egyik legnagyobb sztárja volt a Mercedes-AMG Project One, ami tulajdonképpen egy F1-es autó utcára csomagolva. Maga Lewis Hamilton vezette fel a premier színpadára az 1000 lóerős gépet, melyben 11000-et forgó 1,6 literes V6-os motor került 3 villanymotor társaságában. Álló helyzetből 200-as tempóra 6 másodperc alatt gyorsul. A bemutatott autó ugyan még koncepció, de a Mercedes elárulta, hogy rettentően közel van a szériamodellhez.
A Frankfurti Autószalon egyik legnagyobb sztárja volt a Mercedes-AMG Project One, ami tulajdonképpen egy F1-es autó utcára csomagolva. Maga Lewis Hamilton vezette fel a premier színpadára az 1000 lóerős gépet, melyben 11000-et forgó 1,6 literes V6-os motor került 3 villanymotor társaságában. Álló helyzetből 200-as tempóra 6 másodperc alatt gyorsul. A bemutatott autó ugyan még koncepció, de a Mercedes elárulta, hogy rettentően közel van a szériamodellhez.
Fotó megosztása:
Amikor a G-osztályt megtervezték, még egészen biztosan nem gondoltak arra, hogy a motorterében hosszú évekkel később még egy V12-es turbómotornak is el kell férnie. Ráadásul akadnak olyanok, akiknek ez még nem elég. Ők betolják a nem túl áramvonalas terepjárót a Brabushoz egy kezelésre. Ennek eredménye a kiszélesített és 900 lóerősre felpumpált panelház, aminek egészen brutális 1500 Nm nyomatéka is akad.
Amikor a G-osztályt megtervezték, még egészen biztosan nem gondoltak arra, hogy a motorterében hosszú évekkel később még egy V12-es turbómotornak is el kell férnie. Ráadásul akadnak olyanok, akiknek ez még nem elég. Ők betolják a nem túl áramvonalas terepjárót a Brabushoz egy kezelésre. Ennek eredménye a kiszélesített és 900 lóerősre felpumpált panelház, aminek egészen brutális 1500 Nm nyomatéka is akad.
Fotó megosztása:
A semmiből tűnt fel az Aspark Owl és döbbenetes számokat hozott magával. Az 1 tonna alatti súlya mellé 1000 lóerős rendszerteljesítmény társul. Igen, természetesen villanyos hajtásról van szó. Állítólag 2 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, az ára pedig 1 milliárd forint.
A semmiből tűnt fel az Aspark Owl és döbbenetes számokat hozott magával. Az 1 tonna alatti súlya mellé 1000 lóerős rendszerteljesítmény társul. Igen, természetesen villanyos hajtásról van szó. Állítólag 2 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, az ára pedig 1 milliárd forint.
Fotó megosztása:
Nem holmi egyszerű Bugatti Chironnal érkezett Frankfurtba a VW csoporthoz tartozó márka. Az 1500 lovas gépen nem véletlenül szerepel olyan sokszor a 42-es szám. Ennyi másodperc kellett neki ahhoz, hogy álló helyzetből felgyorsuljon 400 km/órás sebességre, majd újra megálljon. A rekordhoz Juan Pablo Montoya vezetésével jutott a kék elemekkel díszített fekete Chiron.
Nem holmi egyszerű Bugatti Chironnal érkezett Frankfurtba a VW csoporthoz tartozó márka. Az 1500 lovas gépen nem véletlenül szerepel olyan sokszor a 42-es szám. Ennyi másodperc kellett neki ahhoz, hogy álló helyzetből felgyorsuljon 400 km/órás sebességre, majd újra megálljon. A rekordhoz Juan Pablo Montoya vezetésével jutott a kék elemekkel díszített fekete Chiron.
Fotó megosztása:
Jaguar XE SV Project 8
Hatalmas hátsó szárnnyal és masszív szélesítésekkel úgy néz ki a Jaguar XE, mint egy bitang túraautó. Ráadásul minden oka meg is van erre, hiszen a gépháztető alatt egy 600 lóerős, kompresszoros V8-as motor dolgozik, amihez összkerékhajtás társul. Álló helyzetből 100-as tempóra kevesebb mint 3,5 másodperc alatt gyorsul, a végsebesség 320 km/óra feletti.
Mercedes-AMG Project One
A Frankfurti Autószalon egyik legnagyobb sztárja volt a Mercedes-AMG Project One, ami tulajdonképpen egy F1-es autó utcára csomagolva. Maga Lewis Hamilton vezette fel a premier színpadára az 1000 lóerős gépet, melybe 11 000-et forgó 1,6 literes V6-os motor került 3 villanymotor társaságában. Álló helyzetből 200-as tempóra 6 másodperc alatt gyorsul. A bemutatott autó ugyan még koncepció, de a Mercedes elárulta, hogy rettentően közel van a szériamodellhez.
Brabus 900
Amikor a G-osztályt megtervezték, még egészen biztosan nem gondoltak arra, hogy a motorterében hosszú évekkel később még egy V12-es turbómotornak is el kell férnie. Ráadásul akadnak olyanok, akiknek ez még nem elég. Ők betolják a nem túl áramvonalas terepjárót a Brabushoz egy kezelésre. Ennek eredménye a kiszélesített és 900 lóerősre felpumpált panelház, aminek egészen brutális 1500 Nm nyomatéka is akad.
Aspark Owl
A semmiből tűnt fel az Aspark Owl és döbbenetes számokat hozott magával. Az 1 tonna alatti súlya mellé 1000 lóerős rendszerteljesítmény társul. Igen, természetesen villanyos hajtásról van szó. Állítólag 2 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, az ára pedig 1 milliárd forint.
Bugatti Chiron
Nem holmi egyszerű Bugatti Chironnal érkezett Frankfurtba a VW-csoporthoz tartozó márka. Az 1500 lovas gépen nem véletlenül szerepel olyan sokszor a 42-es szám. Ennyi másodperc kellett neki ahhoz, hogy álló helyzetből felgyorsuljon 400 km/órás sebességre, majd újra megálljon. A rekordhoz Juan Pablo Montoya vezetésével jutott a kék elemekkel díszített fekete Chiron.