Hiába irdatlanul drága, még mindig akadnak bőven olyan gyűjtők, akik hajlandóak kifizetni bármennyit egy LaFerrariért, ami nem újdonság egy limitált szériás csúcsmodell esetében. A legerősebb Ferrarik hagyományosan mindig az árverseny tetején trónolnak, gondoljunk csak arra, hogy a világ legdrágább autójának orrán is sárga alapon ágaskodó lovacska van. Villámgyorsan elkelt minden útra vihető darab a párszázas szériából, majd a nyitott változatból is.
Most egy újabb LaFerrari bukkant fel, mégpedig egy piros előszériás darab 2012-ből. Ez volt a legelső LaFerrari, melyet 2013-ban arra használtak, hogy megmutathassák a leendő vevőknek és a kereskedőknek tartott szűk bemutatón. Az 194925-es alvázszámú darabot használták ahhoz is, hogy elkészítsék az első gyári fotókat a modellről. A piros sportkocsiba tehát nem sok kilométer gurult bele, és az sem vágtázás közben.
Itt már sejthető, hogy van egy aprócska probléma ezzel az autóval. Nem homologizálták utcai használatra, így forgalomba sem lehet helyezni a konkrét darabot. A Ferrari szerint leginkább statikus bemutatókra a alkalmas ez a LaFerrari. Ennek ellenére közel 600 millió forintos összeget várnak érte, amihez tényleg rettentően elvetemült gyűjtőnek kell lenni.
Ennek fényében igazán jelentéktelen, hogy a LaFerrari igazán bitang gép. 6,3 literes szívó V12-es motorja önmagában 800 lóerőt teljesít, ami mellé hozzácsaptak egy KERS rendszert is, így a rendszerteljesítmény 963 lóerő, ami mellé 900 Nm nyomaték is társul. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre kevesebb mint 2,5 másodperc alatt gyorsul, de a 300-hoz is csupán 15 másodpercet kell várni.