Nem rejti el gazdagságát és Ferrari-rajongását Josh Cartu. A hazánkban élő milliárdos az elmúlt években sorra vásárolta az olasz sportkocsigyár különleges járgányait. A Facebookra feltöltött fotók szerint most egy újabbal gazdagodhatott.
Cartu legújabb játékszere a tavasszal bemutatott Ferrari 812 Superfast, amellyel a Hungaroring bejáratánál fotózkodott. A jármű a Ferrari jelenleg megvásárolható legerősebb modellje, 6,5 literes V12-es motorja 800 lóerős, maximális forgatónyomatéka 718 Nm.
A Ferrari megnyugtatta vásárlóit, hogy V12-es modell mindig lesz a kínálatban, ezért a GTC4 Lusso mellett a 812 Superfast is ilyen modell. Míg az előbbi négyszemélyes túrakupé (a kombis test ellenére is), addig a 812 Superfast igazi sportgép. Az oalszok állítása szerint ez minden idők legerősebb és leggyorsabb utcai Ferrarija, nem véletlen tehát a névválasztás. A 6,5 literes 12 hengeres motor teljesítménye 800 lóerő, maximális nyomatéka pedig 718 Nm. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsul, a sebességmérő akár 340-et is mutathat.
A Ferrari megnyugtatta vásárlóit, hogy V12-es modell mindig lesz a kínálatban, ezért a GTC4 Lusso mellett a 812 Superfast is ilyen modell. Míg az előbbi négyszemélyes túrakupé (a kombis test ellenére is), addig a 812 Superfast igazi sportgép. Az oalszok állítása szerint ez minden idők legerősebb és leggyorsabb utcai Ferrarija, nem véletlen tehát a névválasztás. A 6,5 literes 12 hengeres motor teljesítménye 800 lóerő, maximális nyomatéka pedig 718 Nm. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 2,9 másodperc alatt gyorsul, a sebességmérő akár 340-et is mutathat.
Fotó megosztása:
Ferrari 812 Superfast
Ferrari 812 Superfast
Fotó megosztása:
A belső tér még sportosabb, még radikálisabb lett; lebegni látszó elemek teremtenek elegáns versenyhangulatot. Az ülések még sportosabbak, még ergonomikusabbak, és vadonatúj a kezelőfelület, beleértve a kormánykereket, a műszeregységet, a médiaközpontot és a klímaszabályozást.
A belső tér még sportosabb, még radikálisabb lett; lebegni látszó elemek teremtenek elegáns versenyhangulatot. Az ülések még sportosabbak, még ergonomikusabbak, és vadonatúj a kezelőfelület, beleértve a kormánykereket, a műszeregységet, a médiaközpontot és a klímaszabályozást.
Fotó megosztása:
Ezzel a hátsókerék-hajtású fenevad 2,9 másodperc alatt gyorsulhat álló helyzetből 100 km/órára. Végsebessége eléri a 340 km/órát. Az aktív hátsókerék-kormányzással agilisabbá tett Ferrari ára piactól függően 80-90 millió forint között változik.
Ha Cartunak éppen kedve tartja, olyan autókba pattanhat, mint a limitált darabszámban gyártott Ferrari F12 tdf, egy GTC4 Lusso, de „garázsában” áll egy szintén csak szűk körnek elérhető Laferrari Aperta is, de van ott Bac Mono is.