A Suzuki hazánkban rendkívül népszerű, hiszen az első itthon gyártott Swift sokak számára nyújtott üzembiztos és költséghatékony autózást a rendszerváltás után. Ma is leginkább ezekről a tulajdonságokról ismerjük a Suzukit, pedig nemcsak racionális modelleken törik a fejüket, hanem látványos tanulmányautókkal mutatják meg, hogy mennyi fantázia van kéznél, ha szükség van rá.

Suzuki G70 Regina

6 tanulmányautó bizonyítja, hogy a Suzuki menő 1

Suzuki Kizashi 3

6 tanulmányautó bizonyítja, hogy a Suzuki menő 15

Több Kizashi tanulmányautót készített a Suzuki, a képen látható áll legközelebb a sorozatgyártásba kerülő modellhez. Míg a tanulmányautókat lelkesen fogadta a közönség, addig a széria már közel sem nevezhető bomba sikernek. A sportszedán hajtásáról egy 300 lovas, 3,6 literes V6-os gondoskodik, hozzá 6 sebességes automata váltót és összkerékhajtást kapcsoltak.

Suzuki LC

6 tanulmányautó bizonyítja, hogy a Suzuki menő 16

A Suzuki első autóját idézi meg az 1955-ből merítő koncepció, mely egy retrós megjelenésű, divatos, városi kisautó. Motorja 660 köbcentis háromhengeres, hiszen egy kei autó méretéhez nem kell több. Főleg, ha ennyire aranyos.

Suzuki Minivan

6 tanulmányautó bizonyítja, hogy a Suzuki menő 17

Kétségkívül sokat merítettek a japánok a VW T1-es elemeiből, de egészen új formában sikerült tálalniuk. Utasterét könnyen nappali jellegűvé alakíthatjuk. A retrós héj alatt 1,4 literes négyhengeres dolgozik hibrid rendszerrel és összkerékhajtással kiegészítve.

Suzuki X-Head

6 tanulmányautó bizonyítja, hogy a Suzuki menő 18

Végtelenül egyszerű történet áll a Suzuki X-Head koncepciója mögött. A tervezők egy életnagyságú homokozói dömpert alkottak meg, mely számtalan célra használható. Nemcsak a plató alkalmas csomagok tárolására, hanem a lenyitható oldalfalban is számos cuccnak helyet találhatunk.

Suzuki SXForce

6 tanulmányautó bizonyítja, hogy a Suzuki menő 19

Elvetemült tuningautót szerettek volna a Suzukinál a motorbiciklik jellegzetességeivel, ezért egy amerikai műhelyt bíztak meg a japánok a négyajtós SX4 átalakításával. A 250 lovas turbómotorral hajtott tanulmány beltere tele van hangszórókkal és a szokványos kormányt a Hayabusáról származó váltotta.