A Suzuki hazánkban rendkívül népszerű, hiszen az első itthon gyártott Swift sokak számára nyújtott üzembiztos és költséghatékony autózást a rendszerváltás után. Ma is leginkább ezekről a tulajdonságokról ismerjük a Suzukit, pedig nemcsak racionális modelleken törik a fejüket, hanem látványos tanulmányautókkal mutatják meg, hogy mennyi fantázia van kéznél, ha szükség van rá.
Suzuki G70 Regina
Bevállalós kisautó lett a Regina névre hallgató tanulmány, melynek a hatékonyság a lényege. Ezért kapott hibrid hajtásláncot, melynek egyik eleme a 800 köbcentis turbómotor és a hozzá kapcsolt CVT váltó. Az apró erőforrás kevésnek tűnhet, de Regina súlya csupán 730 kilogramm.
Bevállalós kisautó lett a Regina névre hallgató tanulmány, melynek a hatékonyság a lényege. Ezért kapott hibrid hajtásláncot, melynek egyik eleme a 800 köbcentis turbómotor és a hozzá kapcsolt CVT váltó. Az apró erőforrás kevésnek tűnhet, de Regina súlya csupán 730 kilogramm.
Fotó megosztása:
Végtelenül egyszerű történet áll a Suzuki X-Head koncepciója mögött. A tervezők egy életnagyságú homokozói dömpert alkottak meg, mely számtalan célra használható. Nem csak a plató alkalmas csomagok tárolására, hanem a lenyitható oldalfalban is számos cuccnak helyet találhatunk.
Végtelenül egyszerű történet áll a Suzuki X-Head koncepciója mögött. A tervezők egy életnagyságú homokozói dömpert alkottak meg, mely számtalan célra használható. Nem csak a plató alkalmas csomagok tárolására, hanem a lenyitható oldalfalban is számos cuccnak helyet találhatunk.
Fotó megosztása:
A Suzuki első autóját idézi meg az 1955-ből merítő koncepció, mely egy retrós megjelenésű, divatos, városi kisautó. Motorja 660 köbcentis háromhengeres, hiszen egy kei autó méretéhez nem kell több. Főleg, ha ennyire aranyos.
A Suzuki első autóját idézi meg az 1955-ből merítő koncepció, mely egy retrós megjelenésű, divatos, városi kisautó. Motorja 660 köbcentis háromhengeres, hiszen egy kei autó méretéhez nem kell több. Főleg, ha ennyire aranyos.
Fotó megosztása:
Kétség kívül sokat merítettek a japánok a VW T1-es elemeiből, de egészen új formában sikerült tálalniuk. Utasterét könnyen nappali jellegűvé alakíthatjuk. A retrós héj alatt 1,4 literes négyhengeres dolgozik hibrid rendszerrel és összkerékhajtással kiegészítve.
Kétség kívül sokat merítettek a japánok a VW T1-es elemeiből, de egészen új formában sikerült tálalniuk. Utasterét könnyen nappali jellegűvé alakíthatjuk. A retrós héj alatt 1,4 literes négyhengeres dolgozik hibrid rendszerrel és összkerékhajtással kiegészítve.
Fotó megosztása:
Több Kizashi tanulmányautót készített a Suzuki, a képen látható áll legközelebb a sorozatgyártásba kerülő modellhez. Míg a tanulmányautókat lelkesen fogadta a közönség, addig a széria már közel sem nevezhető bomba sikernek. A sportszedán hajtásáról egy 300 lovas, 3,6 literes V6-os gondoskodik, hozzá 6 sebességes automata váltót és összkerékhajtást kapcsoltak.
Több Kizashi tanulmányautót készített a Suzuki, a képen látható áll legközelebb a sorozatgyártásba kerülő modellhez. Míg a tanulmányautókat lelkesen fogadta a közönség, addig a széria már közel sem nevezhető bomba sikernek. A sportszedán hajtásáról egy 300 lovas, 3,6 literes V6-os gondoskodik, hozzá 6 sebességes automata váltót és összkerékhajtást kapcsoltak.
Fotó megosztása:
Elvetemült tuningautót szerettek volna a Suzukinál a motorbiciklik jellegzetességeivel, ezért egy amerikai műhelyt bíztak meg a japánok a négyajtós SX4 átalakításával. A 250 lovas turbómotorral hajtott tanulmány beltere tele van hangszórókkal és a szokványos kormányt a Hayabusáról származó váltotta.
Elvetemült tuningautót szerettek volna a Suzukinál a motorbiciklik jellegzetességeivel, ezért egy amerikai műhelyt bíztak meg a japánok a négyajtós SX4 átalakításával. A 250 lovas turbómotorral hajtott tanulmány beltere tele van hangszórókkal és a szokványos kormányt a Hayabusáról származó váltotta.
Fotó megosztása:
Suzuki Kizashi 3
Több Kizashi tanulmányautót készített a Suzuki, a képen látható áll legközelebb a sorozatgyártásba kerülő modellhez. Míg a tanulmányautókat lelkesen fogadta a közönség, addig a széria már közel sem nevezhető bomba sikernek. A sportszedán hajtásáról egy 300 lovas, 3,6 literes V6-os gondoskodik, hozzá 6 sebességes automata váltót és összkerékhajtást kapcsoltak.
Suzuki LC
A Suzuki első autóját idézi meg az 1955-ből merítő koncepció, mely egy retrós megjelenésű, divatos, városi kisautó. Motorja 660 köbcentis háromhengeres, hiszen egy kei autó méretéhez nem kell több. Főleg, ha ennyire aranyos.
Suzuki Minivan
Kétségkívül sokat merítettek a japánok a VW T1-es elemeiből, de egészen új formában sikerült tálalniuk. Utasterét könnyen nappali jellegűvé alakíthatjuk. A retrós héj alatt 1,4 literes négyhengeres dolgozik hibrid rendszerrel és összkerékhajtással kiegészítve.
Suzuki X-Head
Végtelenül egyszerű történet áll a Suzuki X-Head koncepciója mögött. A tervezők egy életnagyságú homokozói dömpert alkottak meg, mely számtalan célra használható. Nemcsak a plató alkalmas csomagok tárolására, hanem a lenyitható oldalfalban is számos cuccnak helyet találhatunk.
Suzuki SXForce
Elvetemült tuningautót szerettek volna a Suzukinál a motorbiciklik jellegzetességeivel, ezért egy amerikai műhelyt bíztak meg a japánok a négyajtós SX4 átalakításával. A 250 lovas turbómotorral hajtott tanulmány beltere tele van hangszórókkal és a szokványos kormányt a Hayabusáról származó váltotta.