Ahogyan egyre lejjebb süllyednek az E46-os 3-as BMW-k árai, úgy növekszik az álmukat megvalósító autóbolondok száma is. Amikor bemutatták minden idők egyik legjobb BMW M3-asának Touring változatát – persze csak koncepcióként – akkor többeknek felcsillant a szeme, azonnal a tökéletes családi autót látták benne. Bár többen készek voltak szép összeget adni a bitang puttonyosért, a bajorok több hasonló modell fiaskója okán nem kezdtek bele a gyártásába.

Volt, aki lemondott róla, volt, aki más izmos kombikat választott a konkurencia kínálatából és voltak olyanok, akik vagy elkezdtek építeni vagy vártak pár évet előtte. A legtöbbjüknek az M3 jellegzetességei is hozzátartoznak a teljességhez, így az optikára is adnak. A szélesített sárvédőket, az oldalsó kopoltyút és a négy kidörgőt is azonnal feldobják rá. Főhősünk viszont ezekkel nem foglalkozott és remek sleepert alkotott.

Az M3-as szíve dobog ebben a kombi BMW-ben 1

Az M3-as szíve dobog ebben a kombi BMW-ben 11 Az M3-as szíve dobog ebben a kombi BMW-ben 12

A 2000-es évjáratú, fehér színű 323i Touringba egyszerűen csak beledobta az S54B32-es motort az M3-asból, valamint a hozzátartozó hajtásláncot a hatsebességes kézi váltóval együtt. A legjobb azonban, hogy ebből szinte semmi nem látszik kívülről, első pillantásra csupán egy átlagos 3-as, nagyobbacska felniken. A beltér is megmaradt eredeti formájában, csupán az M-es kormány és a szürke számlapos műszeregység került át a 343 lovas változatból.

Közel 290 ezer kilométert tett meg az autó, a motor pedig 172 ezret futott és az eladó állítása szerint jó erőben van. A kombiba csomagolt sportkocsiért átszámítva megközelítőleg 4,5 millió forintnyi amerikai dollárt kér tulajdonosa.