Nem csak mostanában alkotnak elképesztően menő tanulmányokat a Peugeot-nál, a franciák már hosszú évek óta mindent beleadnak, ha koncepciókról van szó. A legelvetemültebb párosításokból képesek vágykeltő gépeket varázsolni, amik aztán sajnos nem kerülnek gyártásba, csupán álmodozhatunk arról, hogy milyen lenne utcán látni ezeket az űrhajó jellegű autókat.
Peugeot RC Concept (2002)
Rögtön két verziót is alkottak az RC tanulmányautóból. A Spade nevű, fekete autóban 2 literes szívó benzinmotor hajtott 180 lóerős teljesítménnyel és sportosabb karakterrel. A pirosat Diamond-ra keresztelték és dízelmotor hajtotta. Közös a hatsebességes szekvenciális váltó és a karbon karosszéria. Így összességében 900 kilogrammot nyom.
Rögtön két verziót is alkottak az RC tanulmányautóból. A Spade nevű, fekete autóban 2 literes szívó benzinmotor hajtott 180 lóerős teljesítménnyel és sportosabb karakterrel. A pirosat Diamond-ra keresztelték és dízelmotor hajtotta. Közös a hatsebességes szekvenciális váltó és a karbon karosszéria. Így összességében 900 kilogrammot nyom.
Fotó megosztása:
A versenyautóként igazán sikeres Peugeot 205 T16-os alapjaira épült a Qasar tanulmányautó. Motorja is pontosan ugyanaz az 1,8 literes, turbós, benzinmotor. Teljesítménye masszív 600 lóerő. A beltér piros bőrrel burkolt és teleszórták digitális kijelzőkkel, valamint gombokkal.
A versenyautóként igazán sikeres Peugeot 205 T16-os alapjaira épült a Qasar tanulmányautó. Motorja is pontosan ugyanaz az 1,8 literes, turbós, benzinmotor. Teljesítménye masszív 600 lóerő. A beltér piros bőrrel burkolt és teleszórták digitális kijelzőkkel, valamint gombokkal.
Fotó megosztása:
A jövő technológiai megoldásait prezentálták a Proxima koncepcióval, melynek karosszériát már számítógéppel tervezték. 2,8 literes biturbó V6-os motorja 680 lóerőt teljesített és akár 348 km/órával is repíthette a futurisztikus autót. A fedélzeten ütközésre figyelmeztető radar, öt kamera és navigációs rendszer is található.
A jövő technológiai megoldásait prezentálták a Proxima koncepcióval, melynek karosszériát már számítógéppel tervezték. 2,8 literes biturbó V6-os motorja 680 lóerőt teljesített és akár 348 km/órával is repíthette a futurisztikus autót. A fedélzeten ütközésre figyelmeztető radar, öt kamera és navigációs rendszer is található.
Fotó megosztása:
Az Oxia motorháza alatt V6-os duplaturbós blokk csücsül, ami 670 lóerő teljesítményű, nyomatéka pedig 720 Nm. Az összkerékhajtású sportgép súlya 1374 kilogramm, végsebessége pedig 350 km/óra. Két darabot készítettek belőle.
Az Oxia motorháza alatt V6-os duplaturbós blokk csücsül, ami 670 lóerő teljesítményű, nyomatéka pedig 720 Nm. Az összkerékhajtású sportgép súlya 1374 kilogramm, végsebessége pedig 350 km/óra. Két darabot készítettek belőle.
Fotó megosztása:
A Párizsi Autószalonon mutatták be a Peugeot szokatlan luxusautó koncepcióját, melyben a motor az utastér mögött kapott helyet. Az erőforrás ráadásul egy 5,5 literes V12-es turbódízel 710 lóerős teljesítménnyel és iszonyat 1200 Nm-es csúcsnyomatékkal. A végsebessége 299,3 km/óra, a fékeket pedig a Brembo szállította hozzá.
A Párizsi Autószalonon mutatták be a Peugeot szokatlan luxusautó koncepcióját, melyben a motor az utastér mögött kapott helyet. Az erőforrás ráadásul egy 5,5 literes V12-es turbódízel 710 lóerős teljesítménnyel és iszonyat 1200 Nm-es csúcsnyomatékkal. A végsebessége 299,3 km/óra, a fékeket pedig a Brembo szállította hozzá.
Fotó megosztása:
A BMW és a PSA által közösen fejlesztett 1,6 literes, turbós benzinmotor 170 lóereje hajtja ezt a trike-ot. Hogy szemből valamelyest autónak tűnjön, megkapta a Peugeot 207-es orrát.
A BMW és a PSA által közösen fejlesztett 1,6 literes, turbós benzinmotor 170 lóereje hajtja ezt a trike-ot. Hogy szemből valamelyest autónak tűnjön, megkapta a Peugeot 207-es orrát.
Fotó megosztása:
Peugeot 908 RC Concept (2006)
A Párizsi Autószalonon mutatták be a Peugeot szokatlan luxusautó-koncepcióját, melyben a motor az utastér mögött kapott helyet. Az erőforrás ráadásul egy 5,5 literes V12-es turbódízel 710 lóerős teljesítménnyel és iszonyat 1200 Nm-es csúcsnyomatékkal. A végsebessége 299,3 km/óra, a fékeket pedig a Brembo szállította hozzá.
Peugeot 20Cup (2005)
A BMW és a PSA által közösen fejlesztett 1,6 literes, turbós benzinmotor 170 lóereje hajtja ezt a trike-ot. Hogy szemből valamelyest autónak tűnjön, megkapta a Peugeot 207-es orrát.
Peugeot Quasar (1984)
A versenyautóként igazán sikeres Peugeot 205 T16-os alapjaira épült a Quasar tanulmányautó. Motorja is pontosan ugyanaz az 1,8 literes, turbós, benzinmotor. Teljesítménye masszív 600 lóerő. A beltér piros bőrrel burkolt és teleszórták digitális kijelzőkkel, valamint gombokkal.
Peugeot Proxima (1986)
A jövő technológiai megoldásait prezentálták a Proxima koncepcióval, melynek karosszériát már számítógéppel tervezték. 2,8 literes biturbó V6-os motorja 680 lóerőt teljesített és akár 348 km/órával is repíthette a futurisztikus autót. A fedélzeten ütközésre figyelmeztető radar, öt kamera és navigációs rendszer is található.
Peugeot Oxia (1988)
Az Oxia motorháza alatt V6-os duplaturbós blokk csücsül, ami 670 lóerő teljesítményű, nyomatéka pedig 720 Nm. Az összkerékhajtású sportgép súlya 1374 kilogramm, végsebessége 350 km/óra. Két darabot készítettek belőle.