Vannak akik számára tökéletesen megfelel az a luxusautó, melyet megvehet akár a szomszéd villa vagy birtok, esetleg kastély tulajdonosa is. Szerencsére akadnak olyan tehetős vásárlók, akik nem állnak meg egy furcsább színnél, hanem teljesen egyedi autót készíttetnek az autógyártókkal, hogy egészen biztosan ne legyen párja a világon.
Rolls-Royce Sweptail (2017)
A Rolls-Royce szerencsés helyzetben van, hiszen akadnak olyan megrendelőik, akik bármennyit képesek kifizetni és várni is arra, hogy igazán egyedi autót gyártsanak számukra. Több éves munka és egyeztetés eredménye a Sweptail, mely a Phantom Coupé alapjaira épül. Stílusában a '30-as éveket és a jachtok világát idézi. A hatalmas kétajtós csupán kétszemélyes és rengeteg fát használtak fel a beltérben. Minden idők legdrágább új autójaként emlegetik a 3,4 milliárdba kerülő Rollst.
A Rolls-Royce szerencsés helyzetben van, hiszen akadnak olyan megrendelőik, akik bármennyit képesek kifizetni és várni is arra, hogy igazán egyedi autót gyártsanak számukra. Több éves munka és egyeztetés eredménye a Sweptail, mely a Phantom Coupé alapjaira épül. Stílusában a '30-as éveket és a jachtok világát idézi. A hatalmas kétajtós csupán kétszemélyes és rengeteg fát használtak fel a beltérben. Minden idők legdrágább új autójaként emlegetik a 3,4 milliárdba kerülő Rollst.
Fotó megosztása:
Paganiból alaphelyzetben is nehéz két egyformát találni, vagy talán lehetetlen is, de a Huayra Pearl-ből garantáltan nem készül több. A kék karbon karosszériás autó egyedi aerodinamikai elemeket kapott. A V12-es turbómotor 730 lóerőt teljesít, mellé 1000 Nm nyomaték társul.
Paganiból alaphelyzetben is nehéz két egyformát találni, vagy talán lehetetlen is, de a Huayra Pearl-ből garantáltan nem készül több. A kék karbon karosszériás autó egyedi aerodinamikai elemeket kapott. A V12-es turbómotor 730 lóerőt teljesít, mellé 1000 Nm nyomaték társul.
Fotó megosztása:
A brit márka egyedi építésekkel foglalkozó részlege, a McLaren Special Operations alkotta ezt az igazán szokatlan formájú gépet egy kedves törzsvásárlójuknak. Az inspirációt olyan autók adták, mint az 1961-es Facel Vega, a Mercedes 540K '39-ből vagy éppen a Citroen SM. A 625 lóerős, turbófeltöltéses V8-as motornak 1,4 tonnás karbon testet kell repítenie.
A brit márka egyedi építésekkel foglalkozó részlege, a McLaren Special Operations alkotta ezt az igazán szokatlan formájú gépet egy kedves törzsvásárlójuknak. Az inspirációt olyan autók adták, mint az 1961-es Facel Vega, a Mercedes 540K '39-ből vagy éppen a Citroen SM. A 625 lóerős, turbófeltöltéses V8-as motornak 1,4 tonnás karbon testet kell repítenie.
Fotó megosztása:
A Pininfarina stúdóval együttműködve készült el az egyedi modell 275 GTB-re emlékeztető karosszériája, melyet az F12 tdf alapjaira húztak rá. A menetdinamika természetesen nyomokban sem emlékeztet a '60-as évekre, hiszen a V12-es szívó motorja 780 lóerőt teljesít és 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra.
A Pininfarina stúdóval együttműködve készült el az egyedi modell 275 GTB-re emlékeztető karosszériája, melyet az F12 tdf alapjaira húztak rá. A menetdinamika természetesen nyomokban sem emlékeztet a '60-as évekre, hiszen a V12-es szívó motorja 780 lóerőt teljesít és 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra.
Fotó megosztása:
Ahogyan James Bondnak is Q készíti a különleges kütyüket, úgy az Aston Martin egyediségre vágyó vásárlóinak is a Q részleg dobja össze a rettentően drága, de megismételhetetlen modelleket. Az egyik legkülönlegesebb közülük ez a bitang Vantage. A nyitott tetejű sportkocsit kifejezetten élvezetes vezethetőségre hangolták és látványos, karbon karosszériaelemeket aggattak rá. A hajtás fő eleme a szívó V12-es motor kerek 600 lóerővel.
Ahogyan James Bondnak is Q készíti a különleges kütyüket, úgy az Aston Martin egyediségre vágyó vásárlóinak is a Q részleg dobja össze a rettentően drága, de megismételhetetlen modelleket. Az egyik legkülönlegesebb közülük ez a bitang Vantage. A nyitott tetejű sportkocsit kifejezetten élvezetes vezethetőségre hangolták és látványos, karbon karosszériaelemeket aggattak rá. A hajtás fő eleme a szívó V12-es motor kerek 600 lóerővel.
Fotó megosztása:
Aston Martin Vantage GT12 Roadster (2016)
Ahogyan James Bondnak is Q készíti a különleges kütyüket, úgy az Aston Martin egyediségre vágyó vásárlóinak is a Q részleg dobja össze a rettentően drága, de megismételhetetlen modelleket. Az egyik legkülönlegesebb közülük ez a bitang Vantage. A nyitott tetejű sportkocsit kifejezetten élvezetes vezethetőségre hangolták és látványos, karbon karosszériaelemeket aggattak rá. A hajtás fő eleme a szívó V12-es motor kerek 600 lóerővel.
Pagani Huayra Pearl (2016)
Paganiból alaphelyzetben is nehéz két egyformát találni, vagy talán lehetetlen is, de a Huayra Pearl-ből garantáltan nem készül több. A kék karbon karosszériás autó egyedi aerodinamikai elemeket kapott. A V12-es turbómotor 730 lóerőt teljesít, mellé 1000 Nm nyomaték társul.
Ferrari SP 275 RW Competizione (2016)
A Pininfarina stúdóval együttműködve készült el az egyedi modell 275 GTB-re emlékeztető karosszériája, melyet az F12 tdf alapjaira húztak rá. A menetdinamika természetesen nyomokban sem emlékeztet a ’60-as évekre, hiszen a V12-es szívó motorja 780 lóerőt teljesít és 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra.
McLaren X-1 (2012)
A brit márka egyedi építésekkel foglalkozó részlege, a McLaren Special Operations alkotta ezt az igazán szokatlan formájú gépet egy kedves törzsvásárlójuknak. Az inspirációt olyan autók adták, mint az 1961-es Facel Vega, a Mercedes 540K ’39-ből vagy éppen a Citroen SM. A 625 lóerős, turbófeltöltéses V8-as motornak 1,4 tonnás karbon testet kell repítenie.