Kovács Miklós kolléga (aki jelenleg autót keres, ezért könyékig benne van a magyar használtautó-piacban) hívta fel a figyelmem az alábbi hirdetése, ami valójában egy blogbejegyzés, és rendkívül korrekt. Az eladósorba került Volvo S60 tulajdonosa történetesen egy blogger, aki az s60v70.blog.hu-n tevékenykedik, és ha már úgyis adott a felület, miért ne hirdette volna meg ott is a verdát.
2006 végi, 195 ezret futott, magyarországi, végig vezetett szervizkönyves, karambolmentes dízel S60 magas felszereltséggel, hozzáértő és lelkiismeretes tulajtól: 2.3 millió forint – írja Kulani.
Volverka egy 2006. novemberében Magyarországon üzembehelyezett S60-as, amit a Volvo saját öthengeres dízelmotorjának 126 lóerős változata hajt. Nálunk Volverka kétféle üzemmódban közlekedett. Egyrészt 2-3 heti rendszerességgel Budapest és Szeged között az M5-ösön, másrészt napi-kétnapi rendszerességgel Halásztelek és Budapest külső belvárosa között. Ennek egyik következménye, hogy ha érdekes, az éves, 2018. január 31-ig érvényes Pest-, Bács-Kiskun és Csongrád-megyei autópályamatricákat odaadhatom az autóval. A másik a kifejezetten alacsony fogyasztás – nálunk a műszer szerint 6.3 volt a hosszútávú átlag. A német fogyasztás-fanatikusok klubja is hasonló átlagfogyasztásról számol be. Mindez egy másfél tonnás, erőteljes prémium limuzintól.
Az elmúlt 50 hónapban 84 ezer kilométer került az autóba, minden évben járt márkaszervizben kötelező átvizsgáláson és olajcserén. Élményeimet meg is írtam. A nagyszervizt is elvégezték Pawlik Károly műhelyében, 2015-ben 139 ezer kilométernél.
Fontos részlet, hogy az autó majdnem mindig prémium üzemanyagot kapott. Amíg az Agip működött Magyarországon, a céges üzemanyag-kártyával csak az Agip DieselTech nevű prémium üzemanyagát használtuk, tavaly óta hol a Shell V-Power, hol az OMV MaxxMotion gázolaját tankoljuk.
Természetesen nincsen 10 éves autó hiba nélkül. Volverkának is van még pár apró hiányossága, ezekről galériát készítettem. Érdemes megnézni a képaláírásokat is, ott részletezem, mi a probléma.
A teljes blogbejegyzést itt találod, van benne még bőven infó.
Újkorában mi is teszteltük a modellt, ha érdekel mi volt róla a véleményünk, akkor erre tessék.