2002-ben jelent meg a Ford Fiesta harmadik generációja, ami természetesen nem maradhatott sportos modell nélkül. A Fiesta ST változatát visszafogottan díszítette a Ford, ha eltekintünk az egyes példányokon átfutó csíkoktól. Átrajzolt lökhárítókat, sokküllős alufelniket és nagyobb oldaltartású üléseket kapott. A gépháztető alatt 2 literes szívó benzines található 150 lóerővel és 190 Nm nyomatékkal. Váltója rövidebb és a kormányzása is közvetlenebb.
2002-ben jelent meg a Ford Fiesta harmadik generációja, ami természetesen nem maradhatott sportos modell nélkül. A Fiesta ST változatát visszafogottan díszítette a Ford, ha eltekintünk az egyes példányokon átfutó csíkoktól. Átrajzolt lökhárítókat, sokküllős alufelniket és nagyobb oldaltartású üléseket kapott. A gépháztető alatt 2 literes szívó benzines található 150 lóerővel és 190 Nm nyomatékkal. Váltója rövidebb és a kormányzása is közvetlenebb.
Fotó megosztása:
Látványos kiegészítői és hatalmas felnijei azonnal felismerhetővé teszik az Opel Corsa OPC változatát. A futóművet a Nordschleife aszfaltján hangolták, az üléseket a Recaro, a fékeket pedig a Brembo szállítja. 1,6 literes turbómotorja kicsivel több mint 190 lóerőt teljesít. Aki ennél is potensebbre vágyik, az keresse a Nürburgring Edition-t.
Látványos kiegészítői és hatalmas felnijei azonnal felismerhetővé teszik az Opel Corsa OPC változatát. A futóművet a Nordschleife aszfaltján hangolták, az üléseket a Recaro, a fékeket pedig a Brembo szállítja. 1,6 literes turbómotorja kicsivel több mint 190 lóerőt teljesít. Aki ennél is potensebbre vágyik, az keresse a Nürburgring Edition-t.
Fotó megosztása:
Két csalhatatlan jel mutatja, hogy a Polo nagy valószínűséggel egy GTI. Az egyik a hűtőmaszk piros csíkja, a másik a retrós, de örökké menő kockás kárpitozás. A Polo GTI-t nem vitték túlzásba, de 1,8 literes motorja igazodik a kategória többi résztvevőjéhez. 150 lóerős teljesítménye mellé 220 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 8,2 másodperc alatt gyorsul.
Két csalhatatlan jel mutatja, hogy a Polo nagy valószínűséggel egy GTI. Az egyik a hűtőmaszk piros csíkja, a másik a retrós, de örökké menő kockás kárpitozás. A Polo GTI-t nem vitték túlzásba, de 1,8 literes motorja igazodik a kategória többi résztvevőjéhez. 150 lóerős teljesítménye mellé 220 Nm nyomaték társul. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 8,2 másodperc alatt gyorsul.
Fotó megosztása:
A Toyota észrevette, hogy a Yaris-t sokan kifejezetten női autónak tartják, ezért úgy gondolták, hogy ahogyan az első generációból, úgy a másodikból is készülnek egy TS kivitellel, ahol a vezetés élménye fontos tényező. A Yaris TS-be 1,8 literes négyhengeres került 132 lóerővel, melyet 6000-es fordulatnál ad le. 9,3 másodperces 100-as sprintje talán senkit nem hoz lázba, azonban a 8 mm-rel alacsonyabb, áthangolt futómű állítólag remek vezethetőséget ad a Yarisnak.
A Toyota észrevette, hogy a Yaris-t sokan kifejezetten női autónak tartják, ezért úgy gondolták, hogy ahogyan az első generációból, úgy a másodikból is készülnek egy TS kivitellel, ahol a vezetés élménye fontos tényező. A Yaris TS-be 1,8 literes négyhengeres került 132 lóerővel, melyet 6000-es fordulatnál ad le. 9,3 másodperces 100-as sprintje talán senkit nem hoz lázba, azonban a 8 mm-rel alacsonyabb, áthangolt futómű állítólag remek vezethetőséget ad a Yarisnak.
Fotó megosztása:
Konkurenseitől eltérően egészen más úton jártak a csehek, amikor a Skoda Fabia RS változatát alkották, hiszen a sportos kisautó gépházteteje alatt nem benzinmotor, hanem egy 1,9 literes TDI dolgozik. A 130 lóerős teljesítmény mellé sokkal meghatározóbb a már 1900-as fordulattól a vezető rendelkezésére álló 310 Nm nyomaték társul.
Konkurenseitől eltérően egészen más úton jártak a csehek, amikor a Skoda Fabia RS változatát alkották, hiszen a sportos kisautó gépházteteje alatt nem benzinmotor, hanem egy 1,9 literes TDI dolgozik. A 130 lóerős teljesítmény mellé sokkal meghatározóbb a már 1900-as fordulattól a vezető rendelkezésére álló 310 Nm nyomaték társul.
Fotó megosztása:
Nem éppen az aranykorát éli a japán Mistubishi, ha az autógyártásról van szó, így ritkán juthat eszünkbe. Pedig az elegáns limuzintól az egészen komoly sportkocsiig minden szerepelt a palettán. A Colt-nak is mindig létezett izmosabb változata. Például a háromajtós és kabrió karosszériával is megvásárolható CZT. 1,5 literes turbómotorja 150 lóerős, 210 Nm nyomatékú. Álló helyzetből 100-as tempóra 8 másodperc alatt gyorsul és a kutya sem veszi észre, hogy nem az alapmodellról van szó.
Nem éppen az aranykorát éli a japán Mistubishi, ha az autógyártásról van szó, így ritkán juthat eszünkbe. Pedig az elegáns limuzintól az egészen komoly sportkocsiig minden szerepelt a palettán. A Colt-nak is mindig létezett izmosabb változata. Például a háromajtós és kabrió karosszériával is megvásárolható CZT. 1,5 literes turbómotorja 150 lóerős, 210 Nm nyomatékú. Álló helyzetből 100-as tempóra 8 másodperc alatt gyorsul és a kutya sem veszi észre, hogy nem az alapmodellról van szó.
Fotó megosztása:
A Renault mindig tudta, hogyan is kell erős kisautót gyártani, ezért sokan a kategória legjobbjának tartják a Clio RS-t. 2 literes szívó négyhengerese közel 200 lóerős, mellé 215 Nm nyomatéka is akad. A kiszélesített karosszéria alatt patent futómű várja a kanyarokat. Opcionálisan Recaro kagylóülések is rendelhetőek voltak hozzá, hogy mindenki a helyén maradjon a szerpentinen.
A Renault mindig tudta, hogyan is kell erős kisautót gyártani, ezért sokan a kategória legjobbjának tartják a Clio RS-t. 2 literes szívó négyhengerese közel 200 lóerős, mellé 215 Nm nyomatéka is akad. A kiszélesített karosszéria alatt patent futómű várja a kanyarokat. Opcionálisan Recaro kagylóülések is rendelhetőek voltak hozzá, hogy mindenki a helyén maradjon a szerpentinen.
Fotó megosztása: