Bár az igazi luxusautókat gyártó márkák kellő mennyiségű pénzért képesek bármit megalkotni a kedves vevő igényei alapján, úgy tűnik, valaki a költséghatékonyabb módját választotta annak, hogy egy Bentley Mulsanne kupé álljon a garázsában. Míg a Rolls-Royce kínál kétajtós és nyitható tetejű változatot is a zászlóshajónak tekinthető Phantomból, addig a kissé sportosabb Bentley kizárólag limuzinként – rövidebb és hosszabb kivitelben – kínálja a Mulsanne-t.
Bizonyára sokkal költséghatékonyabb venni egy négyajtós Mulsanne-t és betolni egy igényesebb német tuningcéghez, hogy csináljanak belőle gigantikus kupét, mint a Bentley számlájára utalgatni sok száz milliót a vételáron felül. Nagy valószínűséggel az egyediségre vágyó vevő elbúcsúzhat a garanciától és nem kevés bizalom kell ahhoz, hogy egy szétvagdosott és újra összeállított autóval közlekedjen. Persze ez csak akkor érdekes, ha a különleges darab nem a gyűjteményben ácsorogva tölti majd életét. A szénszálas tetőpanel azonban bizonyára jót tesz majd a bő 2 tonnás autó tömegközéppontjának.
A Bentley Mulsanne alapmodelljének sincs miért szégyenkeznie, hiszen a 6752 köbcentis V8-as turbómotor 512 lóerős teljesítménye és 1020 Nm csúcsnyomatéka még egy ekkora testben is meggyőző dinamikára képes. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 5,3 másodperc alatt gyorsul fel és akár 296 km/órás sebességgel is repeszthet a német autópálya belső sávjában.