41,96 másodperc, ennyi kellett a Bugatti Chironnak, hogy elérje a 400 km/órás sebességet és onnan meg is álljon. Ez a legrövidebb idő, ami alatt egy ilyen produkciót szériaautó valaha megtett, és az amúgy is legendás 42-es számra igen büszkék lettek a legdrágább Volkswagennél, a Frankfurti Autószalonra is ezzel az értékkel díszített autót hoztak.

Szerencséjük, hogy a Koenigseggnél nem rontották el az ünnepi perceket, és úriemberként vártak a trónfosztással.

Mert látszólag kisujjból ráztak ki sokkal jobb eredményt, a Koenigsegg Agera RS 36,44 másodperc alatt tudta le ugyanezt a mutatványt. Több mint öt másodperccel kevesebb idő kellett álló helyből elérni a 400 km/órát, majd onnan újra állóra fékezni az autót.

Ilyen hátszél nincs, még Svédországban sem, akkor mégis hogy sikerült borsot törni a nagynevű rivális orra alá? Az Agera RS ötliteres V8-as motorja eleve „gyengébb”, 1360 lóerős szemben 1500 lóerővel, a Bugatti Chiron lassításán elöl 420, hátul 400 milliméteres karbon-kerámia féktárcsák és a 900 kiló leszorítóerőt termelő fékszárny dolgozott, az Agera megállítását pedig szintén karbon-kerámia (397-380 mm) végezte.

Akkor hol a hatalmas előny? Hiányzik a háj, a svéd hipergép minden egyes lóereje csupán 1,03 kilogrammot mozgat meg, míg a Chironnál ez az érték 1,3 kilogramm.