Kétségkívül igazi különlegesség a BMW M6-os szívó V10-es motorja, de sajnos nem tartozik a legmegbízhatóbb erőforrások közé, ennek ellenére nem sokan dobják ki hatalmas bajor kupéból, mert amikor működik, akkor egészen más élményt nyújt, mint például egy turbós nyolchengeres motor. Van, aki azonban semennyire sem ragaszkodik a megszokott megoldásokhoz. Annyira nem törődik a kitaposott úttal a Dél-Afrikában élő tulajdonos, hogy a szokványos megoldások helyett újragondolta a sorhatos motor fogalmát.
A fehér M6-os BMW motorterében ugyanis az AJ Racing által összeszerelt hattárcsás Wankel-motor figyel 800 lóerős teljesítménnyel, amihez Samsonas hatsebességes szekvenciális váltó csatlakozik, a differenciálmű pedig megmaradt az eredeti. Minden más azonban nagy változáson ment keresztül, hiszen nem csak mutatóba készült a szokatlan BMW, hanem a versenypályás nyúzást kell kibírnia.
Ennek érdekében a beltérből kidobtak minden felesleges kárpitozást, és a műszerfalon, valamint a középkonzolon is egészen más kapcsolókat találunk, mint a gyári kivitelekben. Zseniálisak a bőr sportülések, de itt sokkal menőbb fém kagylók figyelnek a vezető és az utas számára, valamint háromküllős, Alcantarával borított kormány, ami igazán csak kesztyűben adja ki. Száműzték belőle az iDrive-ot és minden hangtechnikát, hiszen semmi szükség rá és a hat tárcsa egyébként is érdekesebb hangokat hallat, mint bármelyik zenekar.
Nem maradt érintetlen a külső sem, a fehér autón feltűnőek a karbon aerodinamikai elemek és a megfelelő mértékű ültetés a KW Variant 3-nak köszönhetően. A leglátványosabb persze a gigantikus hátsó szárny és a két ordas nagy kidörgő. A Rotiform felnik mögött elől 10 dugattyús, hátul pedig 4 dugattyús féknyergek állítják meg a vágtázó őrületet. A tulajdonos megválik az autótól, de azt nyilván csak komoly érdeklődőknek árulja el, hogy milyen összegért veheti át új tulajdonosa a szokatlan BMW M6-os kulcsait.