A zárt karosszériás változat 2016-ban jelent meg, hiszen Ferruccio Lamborghini születésének 100. évfordulójára készítették a megosztó külsejű modellt. Ha már megalkották a különleges Centenario-t, akkor készítettek belőle 20 darab Roadster változatot is a szintén 20 példányban készült kupé mellé. A szívó V12-es motor 770 lóerőt teljesít. A 1570 kilogrammot nyomó autó 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége 350 km/óra felett van.
A zárt karosszériás változat 2016-ban jelent meg, hiszen Ferruccio Lamborghini születésének 100. évfordulójára készítették a megosztó külsejű modellt. Ha már megalkották a különleges Centenario-t, akkor készítettek belőle 20 darab Roadster változatot is a szintén 20 példányban készült kupé mellé. A szívó V12-es motor 770 lóerőt teljesít. A 1570 kilogrammot nyomó autó 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége 350 km/óra felett van.
Fotó megosztása:
408,84 km/órás sebességgel a világ leggyorsabb nyitható tetejű ajtója a Veyron Grand Sport Vitesse, melyből csupán nyolc darabot készített a Bugatti. A 8 literes, W16-os, négy turbóval feltöltött motor ebben a modellben 1200 lóerőt teljesít, mellé pedig 1500 Nm nyomatéka akad. Az autó karosszériáját nyers, fekete karbon borítja, amit narancssárga elemekkel díszítettek, ezzel tökéletesen illik a zárt karosszériás rekorder változathoz.
408,84 km/órás sebességgel a világ leggyorsabb nyitható tetejű ajtója a Veyron Grand Sport Vitesse, melyből csupán nyolc darabot készített a Bugatti. A 8 literes, W16-os, négy turbóval feltöltött motor ebben a modellben 1200 lóerőt teljesít, mellé pedig 1500 Nm nyomatéka akad. Az autó karosszériáját nyers, fekete karbon borítja, amit narancssárga elemekkel díszítettek, ezzel tökéletesen illik a zárt karosszériás rekorder változathoz.
Fotó megosztása:
A márka 70. születésnapjára készült a LaFerrari, melynek Aperta - tehát ledobható tetejű - verziójából csupán 209+1 darab készült. A ráadás példány 2,5 milliárd forintnak megfelelő összegért kelt el, amit a Save the Children alapítvány gyermekek oktatására fordít. A 6262 literes V12-es motor és a F1-ből ismert KERS rendszer 963 lóerős összteljesítményre képes. A LaFerrari Aperta kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége pedig 350 km/óra felett van.
A márka 70. születésnapjára készült a LaFerrari, melynek Aperta - tehát ledobható tetejű - verziójából csupán 209+1 darab készült. A ráadás példány 2,5 milliárd forintnak megfelelő összegért kelt el, amit a Save the Children alapítvány gyermekek oktatására fordít. A 6262 literes V12-es motor és a F1-ből ismert KERS rendszer 963 lóerős összteljesítményre képes. A LaFerrari Aperta kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebessége pedig 350 km/óra felett van.
Fotó megosztása:
Horacio Pagani egyszerűen nem hagyhatta ki a nyitható tetős változatot, hiszen a Huayra a szél istenéről kapta a nevét, mely a kupé változat esetében a fejlett, aktív aerodinamikára utal, a Roadster esetében azonban a szellőssé varázsolható utastér miatt is helyére került. A Huayra Roadster 80 kg-mal lett könnyebb, mint a kupé verzió, így súlya 1280 kilogramm. A 60 fokos hengerszögű V12-es turbómotor az AMG-től érkezik, de számos ponton módosítottak rajta, hogy illeszkedjen a Paganihoz. A teljesítménye 764 lóerő, a nyomaték pedig kereken 1000 Nm. Pontos adatokat nem árultak el, így csak annyi tudható, hogy kevesebb mint 3 másodperc alatt van 100-on és a végsebesség is bőven 300 km/óra feletti.
Horacio Pagani egyszerűen nem hagyhatta ki a nyitható tetős változatot, hiszen a Huayra a szél istenéről kapta a nevét, mely a kupé változat esetében a fejlett, aktív aerodinamikára utal, a Roadster esetében azonban a szellőssé varázsolható utastér miatt is helyére került. A Huayra Roadster 80 kg-mal lett könnyebb, mint a kupé verzió, így súlya 1280 kilogramm. A 60 fokos hengerszögű V12-es turbómotor az AMG-től érkezik, de számos ponton módosítottak rajta, hogy illeszkedjen a Paganihoz. A teljesítménye 764 lóerő, a nyomaték pedig kereken 1000 Nm. Pontos adatokat nem árultak el, így csak annyi tudható, hogy kevesebb mint 3 másodperc alatt van 100-on és a végsebesség is bőven 300 km/óra feletti.
Fotó megosztása:
Akárcsak a LaFerrari és a McLaren P1-es, úgy a Porsche csúcsgépe, a 918 Spyder is hibrid, hiszen ebben a mezőnyben már lassan kötelező lesz némi villanyos hajtást is tartalmaznia a megfelelő számok érdekében. A 4,6 literes V8-as motor mellé két elektromotort dobtak a 918-asba, így a rendszerteljesítmény 887 lóerő. 100-as tempóra 2,5 másodperc alatt gyorsul, 350 a végsebessége, a Nürburgringen pedig 6 perc 57 másodperc alatt ér körbe.
Akárcsak a LaFerrari és a McLaren P1-es, úgy a Porsche csúcsgépe, a 918 Spyder is hibrid, hiszen ebben a mezőnyben már lassan kötelező lesz némi villanyos hajtást is tartalmaznia a megfelelő számok érdekében. A 4,6 literes V8-as motor mellé két elektromotort dobtak a 918-asba, így a rendszerteljesítmény 887 lóerő. 100-as tempóra 2,5 másodperc alatt gyorsul, 350 a végsebessége, a Nürburgringen pedig 6 perc 57 másodperc alatt ér körbe.
Fotó megosztása:
Apró svéd gyártó a Koenigsegg, mégis erős belépővel rontottak rá a hibrid szupersportautókra a konnektorról tölthető Regera sportkocsival. Az autó minden nyitható elemét motor mozgatja, ennek ellenére ezek a szerkezetek csupán 5 kilogrammot nyomnak. A dupaturbós V8-as 1100 lóerővel és 1250 Nm nyomatékkal. Mellé jön a három villanymotor, melyek együttesen 700 lóerőt és 900 Nm-t adnak hozzá a hajtáshoz. Végsebessége elektronikusan korlátozott 410 km/óránál.
Apró svéd gyártó a Koenigsegg, mégis erős belépővel rontottak rá a hibrid szupersportautókra a konnektorról tölthető Regera sportkocsival. Az autó minden nyitható elemét motor mozgatja, ennek ellenére ezek a szerkezetek csupán 5 kilogrammot nyomnak. A dupaturbós V8-as 1100 lóerővel és 1250 Nm nyomatékkal. Mellé jön a három villanymotor, melyek együttesen 700 lóerőt és 900 Nm-t adnak hozzá a hajtáshoz. Végsebessége elektronikusan korlátozott 410 km/óránál.
Fotó megosztása:
Úgy néz ki, mint egy Lotus Elise, pedig egészen más ligában játszik a levehető tetős, amerikai Henessey a Venom GT-vel, a Bugatti Veyron-t ostromolják vele. 200 mérföld/órás sebességre (kb 322 km/óra) állítólag 8 másodperccel hamarabb gyorsul, mint a Veyron. Az 1,2 tonnás autó hajtásáról feltöltött 6,2 literes V8-as motor gondoskodik, melynek teljesítménye több mint 1200 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1565 Nm. Végsebessége 443 km/óra.
Úgy néz ki, mint egy Lotus Elise, pedig egészen más ligában játszik a levehető tetős, amerikai Henessey a Venom GT-vel, a Bugatti Veyron-t ostromolják vele. 200 mérföld/órás sebességre (kb 322 km/óra) állítólag 8 másodperccel hamarabb gyorsul, mint a Veyron. Az 1,2 tonnás autó hajtásáról feltöltött 6,2 literes V8-as motor gondoskodik, melynek teljesítménye több mint 1200 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1565 Nm. Végsebessége 443 km/óra.
Fotó megosztása: