A '80-as évek legvégén a Lexus LS éppen azért született meg, hogy a német trió életét megnehezítse és kifinomult V8-as motorjával, kényelmével és megbízhatóságával valóban sikerült remek belépőt produkálnia. Az ötödik generáció nem csak külsejében változott sokat az elődjeihez képest, hanem a hosszabb, szélesebb és laposabb karosszéria lemezei alatt is új technika lapul. A V8-as helyett már turbós V6 lakik a gépháztető alatt 415 lóerős teljesítménnyel és 600 Nm csúcsnyomatékkal. Természetesen hibrid változat is akad belőle 354 lovas rendszerteljesítménnyel. A belterét mindenhol csúcsminőségű bőr borítja, a kényelem pedig elsőrangú.
A '80-as évek legvégén a Lexus LS éppen azért született meg, hogy a német trió életét megnehezítse és kifinomult V8-as motorjával, kényelmével és megbízhatóságával valóban sikerült remek belépőt produkálnia. Az ötödik generáció nem csak külsejében változott sokat az elődjeihez képest, hanem a hosszabb, szélesebb és laposabb karosszéria lemezei alatt is új technika lapul. A V8-as helyett már turbós V6 lakik a gépháztető alatt 415 lóerős teljesítménnyel és 600 Nm csúcsnyomatékkal. Természetesen hibrid változat is akad belőle 354 lovas rendszerteljesítménnyel. A belterét mindenhol csúcsminőségű bőr borítja, a kényelem pedig elsőrangú.
Fotó megosztása:
Leginkább amerikai piacon nézik meg a vevők a szokványos német trió mellett a hazai Cadillac CT6-ost, mely hatalmas fejlődésen ment keresztül, hogy megszorongassa a konkurenciát. Fejlett önvezető rendszere ráadásul több ezer kilométert képes levezetni külső beavatkozás nélkül. Bármennyire is hihetetlen, az Egyesült Államokban sem kapható a hatalmas Cadillac V8-as motorral. Helyette turbós négy- és hathengeresek, valamint konnektorról tölthető hibrid szerepel a kínálatban. Az Európa egyes pontjain kapható modellben lévő 3 literes turbómotor 417 lovas és 555 Nm nyomatékú.
Leginkább amerikai piacon nézik meg a vevők a szokványos német trió mellett a hazai Cadillac CT6-ost, mely hatalmas fejlődésen ment keresztül, hogy megszorongassa a konkurenciát. Fejlett önvezető rendszere ráadásul több ezer kilométert képes levezetni külső beavatkozás nélkül. Bármennyire is hihetetlen, az Egyesült Államokban sem kapható a hatalmas Cadillac V8-as motorral. Helyette turbós négy- és hathengeresek, valamint konnektorról tölthető hibrid szerepel a kínálatban. Az Európa egyes pontjain kapható modellben lévő 3 literes turbómotor 417 lovas és 555 Nm nyomatékú.
Fotó megosztása:
2013-as premierje óta több mint 24 ezer darab kelt el a Maserati hatodik generációját élő zászlóshajójából, mely a többiektől eltérően nem elsősorban a kényelem és a kütyük határozzák meg a nagy limuzint, hanem a sportos vezethetőség. Legerősebb modell a Quattroporte GTS, melyben a Ferrari eredetű 3,8 literes V8-as turbómotor 530 lóerőt teljesít, mellé 710 Nm nyomatéka van. 4,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, a végsebessége 310 km/óra.
2013-as premierje óta több mint 24 ezer darab kelt el a Maserati hatodik generációját élő zászlóshajójából, mely a többiektől eltérően nem elsősorban a kényelem és a kütyük határozzák meg a nagy limuzint, hanem a sportos vezethetőség. Legerősebb modell a Quattroporte GTS, melyben a Ferrari eredetű 3,8 literes V8-as turbómotor 530 lóerőt teljesít, mellé 710 Nm nyomatéka van. 4,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, a végsebessége 310 km/óra.
Fotó megosztása:
Amerikában egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a Kia és Hyundai limuzinjai, így a K900-as is egyre több vevőt hódít. Míg a helyi konkurencia éppen lecserélte a V8-as motorokat, addig a koreai luxusautóban még elérhető az 5 literes V8-as motor is 426 lóerővel és 510 Nm forgatónyomatékkal. A csúcsváltozathoz ráadásul gazdag alapfelszereltség jár, így az adaptív LED fényszóró például nem is feláras, de találhatunk még a fedélzeten 900 W-os hifit, kényelmes szellőztethető és fűthető üléseket, valamint egy sor vezetéstámogató rendszert is.
Amerikában egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a Kia és Hyundai limuzinjai, így a K900-as is egyre több vevőt hódít. Míg a helyi konkurencia éppen lecserélte a V8-as motorokat, addig a koreai luxusautóban még elérhető az 5 literes V8-as motor is 426 lóerővel és 510 Nm forgatónyomatékkal. A csúcsváltozathoz ráadásul gazdag alapfelszereltség jár, így az adaptív LED fényszóró például nem is feláras, de találhatunk még a fedélzeten 900 W-os hifit, kényelmes szellőztethető és fűthető üléseket, valamint egy sor vezetéstámogató rendszert is.
Fotó megosztása:
Ha luxuslimuzinról van szó, akkor az angolok sem maradhatnak ki a játékból, a Jaguar idén dobta piacra az XJ legerősebb változatát, mely komoly ellenfele lehet a hasonlóan sportos németeknek. Az 5 literes, kompresszoros V8-as motor 575 lóerőt teljesít, ahogyan azt a nevéből is sejteni lehetett, ami mellé 700 Nm nyomaték is társul. 4,4 másodperc szükséges ahhoz, hogy a nagymacska álló helyzetből 100-as tempóra gyorsuljon, a végsebessége 300 km/óra. A fedélzeten többek között Wi-Fi és 1300 W-os Meridian hifi szolgálja a szórakoztatást.
Ha luxuslimuzinról van szó, akkor az angolok sem maradhatnak ki a játékból, a Jaguar idén dobta piacra az XJ legerősebb változatát, mely komoly ellenfele lehet a hasonlóan sportos németeknek. Az 5 literes, kompresszoros V8-as motor 575 lóerőt teljesít, ahogyan azt a nevéből is sejteni lehetett, ami mellé 700 Nm nyomaték is társul. 4,4 másodperc szükséges ahhoz, hogy a nagymacska álló helyzetből 100-as tempóra gyorsuljon, a végsebessége 300 km/óra. A fedélzeten többek között Wi-Fi és 1300 W-os Meridian hifi szolgálja a szórakoztatást.
Fotó megosztása:
A Hyundai éppen úgy, mint a Toyota tette a Lexus esetében, megalapította saját prémium márkáját, ez lett a Genesis, melynek csúcsmodellje jelenleg a G90-es. Szükség volt erre a lépésre, hiszen az elődeiből egyre több fogy az USA-ban. A G90-est 3,3 literes biturbó V6-ossal vagy 5 literes V8-as motorral szerelik akár 420 lóerővel. Vezetéstámogató rendszerek terén sincs csepp lemaradása a nagyokhoz képest, a formai elemek azonban ismerősek innen-onnan. A Genesisszel szemben már csupán ez az egy érv maradt, hogy nincs önálló stílusa, az ára viszont bizonyára meggyőző.
A Hyundai éppen úgy, mint a Toyota tette a Lexus esetében, megalapította saját prémium márkáját, ez lett a Genesis, melynek csúcsmodellje jelenleg a G90-es. Szükség volt erre a lépésre, hiszen az elődeiből egyre több fogy az USA-ban. A G90-est 3,3 literes biturbó V6-ossal vagy 5 literes V8-as motorral szerelik akár 420 lóerővel. Vezetéstámogató rendszerek terén sincs csepp lemaradása a nagyokhoz képest, a formai elemek azonban ismerősek innen-onnan. A Genesisszel szemben már csupán ez az egy érv maradt, hogy nincs önálló stílusa, az ára viszont bizonyára meggyőző.
Fotó megosztása:
Tizedik generációjánál jár a Lincoln Continental, az új modell pedig igyekezett felzárkózni a konkurensekhez, így látványos LED fényszórókat kapott és különleges, ablakkeretből kinövő kilincseket. A belteret mindenhol bőr borítja a középkonzolon pedig a legtöbb funkciót hatalmas érintőképernyőn érheti el a vezető. Elől akár 30 irányban állítható üléseket is találhatunk. A gépháztető alatt 3 literes V6-os turbómotor dolgozik 400 lóerővel és 542 Nm csúcsnyomatékkal, amihez opcionálisan összkerékhajtás társul. Nagyjából 5,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra ezzel a hajtáslánccal.
Tizedik generációjánál jár a Lincoln Continental, az új modell pedig igyekezett felzárkózni a konkurensekhez, így látványos LED fényszórókat kapott és különleges, ablakkeretből kinövő kilincseket. A belteret mindenhol bőr borítja a középkonzolon pedig a legtöbb funkciót hatalmas érintőképernyőn érheti el a vezető. Elől akár 30 irányban állítható üléseket is találhatunk. A gépháztető alatt 3 literes V6-os turbómotor dolgozik 400 lóerővel és 542 Nm csúcsnyomatékkal, amihez opcionálisan összkerékhajtás társul. Nagyjából 5,5 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra ezzel a hajtáslánccal.
Fotó megosztása: