Az teljesen egyértelmű, hogy a gőzgépek ideje már messze elmúlt, generációk nőttek fel, akiknek holmi öreg egzotikus szörny minden hasonló szerkezet, éppen ezért semmi logikus magyarázata nincs kötetlen pályás mozdonnyá alakítani egy Jeep Wranglert. A Haux Designs csapatát azonban ez a legkevésbé sem érdekelte. Kitalálták és megvalósították a hatkerekű, gőzzel hajtott terepjáró ötletét, ami kétségkívül az egyik legőrültebb járgány, amit Jeepből valaha építettek.
A motorháztető alatt a 60-as évekből származó V4-es motor található, melynek teljesítménye körülbelül 140 lóerős, ami nem egy megrázó adat, a 3390 nm nyomaték azonban már sokkal érdekfeszítőbb. Ennek ellenére megtartották az eredeti hatsebességes kéziváltót, de csupán két előremeneti fokozattal és egy hátramenetivel. Rádobtak egy 55 gallonos, vagyis körülbelül 208 literes víztartályt, egy gigantikus kazánt és egy 60 literes tartályt kerozinnak. Az eredmény tényleg meghökkentő.