Ma már nem nagy kaland bődületes teljesítményt kicsikarni utcai autókból. Ha nem számít a tartósság, szinte bármelyik épkézláb gyári turbófeltöltővel szerelt autó az éjszaka császára lehet egy-két gyorsulás erejéig. Ha pedig nincs turbó, hát rakni kell rá, szól a műhelybölcsesség.

Még egy Daewoo Lanos is lehet tömegpusztító fegyver, igaz, ahhoz több elszántság kell, de ahogy a mellékelt ábra mutatja, semmi sem lehetetlen. Ebben a koreai szörnyetegben szisszen a turbó, lép, ahogy kell, csak egyéb képességei maradtak el a lóerőktől. Most nem mennénk bele a bukás körülményeinek elemzésébe, mert bárki, bárhol, bármikor eshet ekkora tempóval, ilyen sufni technikával. Elég egy gyűrődés az aszfalton, egy figyelmetlen mozdulat, és már kezdődik is a vérfagyasztó piruett.

Pokoli mázli, hogy a srác egy darabban kiszállt, nem rajta múlt, és nem is az autón, aminek úgy rogyott be az A-oszlopa, mintha pudingból készült volna. A tanulság a szokásos, de aki rákapott az éjszakai csapatásra, annak hiába mantrázzuk az észérveket. Akiben ég a bizonyítási vágy, és remeg az adrenalinért, az csak ilyen ronggyá tört géppel, közvetlen barát, családtag súlyos sérülése, halála után gondolkodik el, és jut el a tudatáig, hogy ez bizony vele is megtörténhet.