Mielőtt még a világ leggyorsabb autójának trónjára ültek volna a Veyronnal, aminek aztán sokat finomított változata nem túl régen debütált Chiron név alatt, az eredetileg francia Bugatti az EB110-essel hódított. A modellből 1991 és 1997 között csupán 139 darabot készítettek, amik privát kollekciókban, múzeumok kiállítótermeiben és egész biztosan szupersportkocsikra éhes szultánok garázsaiban kötöttek ki. Egy azonban közös bennük, hogy egyiket sem használták igazán.

Ez a fekete metálszínű 1995-ös példány például csupán 4540 kilométert futott az eltelt évek alatt, tehát jóformán még a bejáratás is a következő tulajdonosra marad, ha élne a lehetőséggel. Az autó igazoltan kifogástalan állapotban van, minden tartozékát gondosan megőrizték az utolsó apró papírig, és a szerszámkészlet is hiánytalan. Ennek megfelelően eredeti árának többszörösét fogják elkérni érte, amiből majdnem kijön egy teljesen friss Bugatti Chiron is, de az ehhez képest igazi tucatautó. Az aukció végére 250 millió forintnak megfelelő összeget is kifizethetnek a ritka kincsért.

Ha a nem szereted az új autókat, de kéne egy friss Bugatti, itt a megoldás! 1

Ha a nem szereted az új autókat, de kéne egy friss Bugatti, itt a megoldás! 35

A Bugatti EB110-est 3,5 literes V12-es motor hajtja, amihez nem kevesebb mint négy turbófeltöltőt kapcsoltak, maximális teljesítménye 8000-es fordulatnál 550 lóerő. Álló helyzetből 3,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a végsebessége 343 km/óra. Ezt még tudták fokozni, hiszen az SS nevű változat motorját 600 lóerő fölé húzták, így számottevően nem gyorsult jobban, a végsebesség viszont alulról karcolja a 350-et.