Az Audi sportkocsijának, az R8-asnak egyik fő vonzereje a nyolc- vagy tízhengeres szívómotor. Egyre kevesebb lehetőség van arra, hogy ilyen sportkocsi kerülhessen piacra, ezért az autóbolondok egy része igazán tudja értékelni, hogy az Audi életben tartja a nagy szívómotort. Akadnak azonban olyanok, akik fittyet hányva az egészre turbósítják vagy egyszerűen kidobják belőle a motort, hogy aztán a helyére egy ilyen szokatlan szerkezet kerüljön:
Nem, nem hiányzik belőle semmi. Ez a komoly átépítés éppen a kis turbómotorról szól, ami jelen esetben egy alaposan átdolgozott 2 literes, négyhengeres. Az átalakításhoz az alkatrészek javát a konszernen belüli sportmodellekből és jelenleg futó turbómotorokból gyúrták össze a Dialynx Performance műhelyében, hogy aztán ez legyen belőle:
Keith Murray az autót hegyi felfutóversenyeken használja, ahogyan az az alábbi videón is jól látható. A négyhengeres turbóval szerelt R8-as Audi cseppet sem gyenge, ráadásul jelentősen könnyebb (956 kg), így el lehet képzelni, hogy mit művel vele a 650 lóerős teljesítményt és 570 Nm nyomatékot előállító motor. A bitang erőforráshoz 6 sebességes szekvenciális váltót kapcsoltak.