Máris feladatot kapott a legfrissebb BMW M5-ös, mely a bajor sportlimuzinok történetében először kizárólag xDrive összkerékhajtással kapható. Persze a bajoroknak nem veszett el végleg minden humorérzékük, ezért alaposan áthangolták a rendszert annak érdekében, hogy képes legyen tisztán hátsókerék-hajtású autóként működni és driftelni. Még az előző generációval állították be a világ leghosszabb driftjének világrekordját, amit később egy Toyota GT86-ossal döntöttek meg. A japán sportautóval 5 órán és 46 percen keresztül mentek keresztbe.

A BMW most vissza szeretné hódítani a címet, amihez mindent megtesznek. A cél az lett, hogy 8 órán keresztül menjen keresztbe a 600 lovas biturbó V8-assal hajtott M5, amihez rengeteg benzin szükségeltetik. Ahhoz, hogy megállás nélkül teljesítse a kihívást, be kellett építeni egy nagyobb tankot a csomagtartóba és egy másik – szintén driftelő – autóból pótolni az üzemanyagot.