Több szempontból is emlékezetes a Jaguar XJ220-as, például abból, hogy kezdetben 12 hengeres motorral tervezték az angol szupersportkocsit, de mire gyártásba került, a hengerek száma megfeleződött és hiába kapott ez a motor két turbót, a lelkesedés már nem volt az igazi. Azonban nem ez volt az egyetlen bitang sportkocsija a Jaguarnak a 90-es években.
Sokkal keményebb, cserébe viszont V12-es az XJR-15, amiből csupán 53 példányt gyártottak, tehát rettentően ritka. A középmotoros, hátsókerekes gépet a Tom Walkinshaw Racinggel közösen fejlesztették. Az eladásra kínált autó ráadásul a ritkánál is kicsit ritkább, körülbelül 25 darab ilyen készülhetett, amiben 5 sebességes váltó, bőrkárpitozás és klíma is van.
A Mauritius kék színűre fényezett autó igazán jó karban van, a motortól a kuplungon át egészen a futóműig terjedő átfogó frissítést kapott. A 6 literes, szívó V12-es motor teljesítménye 450 lóerő, nyomatéka pedig 570 Nm. Eddig ez nem is tűnik igazán soknak, hiszen ma már ezt egy közepes sportkupé is tudja, a karbonból készült Jaguar XJR-15 súlya azonban csak kicsikét több mint 1 tonna. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre nagyjából 4 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig 307 km/óra.
A 970 kilométert futott autón nem lóg árcédula, de a közel 35 millió forint értékű szervizszámla után nem lenne meglepő, ha rettentő vastagon fogna a ceruza.